Stacja SRG SSR wybiera trzecią generację platformy Sony do produkcji wiadomości


Stacja SRG SSR wybiera trzecią generację platformy Sony do produkcji wiadomości
2018-04-20
Szwajcarska stacja telewizyjna wybiera elastyczną, skalowalną platformę do produkcji sieciowej, umożliwiającą szybkie i bezproblemowe dostarczanie odpowiednich materiałów odpowiednimi kanałami do odpowiednich miejsc.

Stacja telewizyjna SRG SSR wybrała platformę Media Backbone Hive jako rozwiązanie modernizujące produkcję wiadomości i programów sportowych w ośrodkach telewizyjnych w całej Szwajcarii.

Przeczytaj również:

Szwajcarska stacja telewizyjna wybrała nagradzaną platformę do produkcji sieciowej, by zwiększyć możliwości współużytkowania materiałów między regionami i spełniać potrzeby widzów we współczesnym szybko zmieniającym się, cyfrowym świecie. SRG produkuje i nadaje programy dla całej Szwajcarii. W zeszłym roku wyemitowała ponad 12 000 godzin samych tylko programów sportowych — w radiu, telewizji i kanałach internetowych. Wdrażanie platformy Media Backbone Hive we wszystkich obiektach SRG potrwa trzy lata. Jego efektem będzie większa efektywność działań wszystkich użytkowników oraz harmonijna współpraca ekip zdalnych. System Hive daje możliwość szybkiego gromadzenia, udostępniania, edycji i publikacji dowolnego materiału na dowolnej platformie. Znakomicie sprawdza się w modelu dziennikarstwa „always on”, zaspokajającego apetyt na całodobowe wiadomości na różnych platformach i w różnych formatach.

— Dzięki platformie Hive będziemy znacznie bardziej efektywni: jest to zaleta opartego na sieci www narzędzia do produkcji, które pozwala natychmiast współużytkować materiały różnym ośrodkom regionalnym SRG, mimo że odpowiedni materiał jest wprowadzany do systemu tylko raz — komentuje Andreas Lattmann, dyrektor techniczny firmy tpc Switzerland ag, świadczącej SRG obsługę techniczną.

Decyzja stacji telewizyjnej to element przygotowań do korzystania z przyszłościowych rozwiązań. Nadawca rozwija się i wprowadza do swojej oferty media cyfrowe, dzięki czemu może spełnić oczekiwania nowych odbiorców.

Ponieważ do produkcji wiadomości od wielu lat używany jest system Sony Sonaps, przejście na platformę Media Backbone Hive przebiegło zupełnie bezproblemowo. Mniejsze były też koszty szkoleń, ponieważ wielu użytkowników z SRG zna już systemy organizacji pracy i modele działań stosowane na platformie Hive.

Wprowadzony w 2016 r. system Media Backbone Hive wyewoluował z popularnego rozwiązania Sony Sonaps i jest oparty na innowacjach w produkcji wiadomości wprowadzanych przez Sony już od dwóch dekad. Umożliwia kompleksowe zarządzanie produkcją materiałów i organizacją pracy, od rejestracji obrazu po archiwizację. Hive obsługuje pełny wachlarz mediów i jest zaprojektowany do współpracy z najnowocześniejszą infrastrukturą informatyczną. Pozwala szybko, wydajnie i elastycznie tworzyć materiały na wiele platform: do Internetu, kanałów mobilnych, serwisów społecznościowych, telewizji i radia. System opracowano tak, by zagwarantować jego łatwą integrację z czołowymi systemami komputerowymi newsroomu i platformami graficznymi. W rezultacie w znakomitej większości przypadków dziennikarze i operatorzy nadal mogą korzystać z obecnych narzędzi.  

Dzięki efektywnemu, chmurowemu modelowi centrów przetwarzania danych oraz otwartym technologiom system Media Backbone Hive cechuje się pełną skalowalnością. Nadawcy mają możliwość dodawania i usuwania zasobów w czasie pracy systemu, przy wykorzystaniu wdrożonego przez Sony modelu inwestycji „na życzenie”. Zyskują też pewność, że platforma będzie pracować dla firmy dziś i w przyszłości, a żadna inwestycja nie pójdzie na marne.

— Bardzo cieszymy się, że stacja SRG wybrała platformę Media Backbone Hive, zwłaszcza że decyzja ta zaowocuje zasadniczymi zmianami w jej działalności, zarówno obecnie, jak i w nadchodzących latach. SRG używało wcześniej systemów do produkcji wiadomości Sony Newsbase i Sonaps, a obecnie wybiera naszą platformę trzeciej generacji. Fakt, że w oczach SRG nadal jesteśmy dostawcą rozwiązań, które sprawdzają się w czołowych firmach z sektora mediów, to prawdziwy sukces — Stuart Almond, dyrektor ds. marketingu w dziale Media Solutions Sony Professional Solutions Europe.

Dalsze informacje o systemie Media Backbone Hive można uzyskać, odwiedzając witrynę pro.sony

 

 Informacja o firmie Sony

 Sony Professional Solutions stawia sobie za cel uwalnianie olbrzymiej energii drzemiącej w obrazie. Centralne znaczenie w tej wizji ma pomoc klientom w budowaniu opowieści, wprowadzaniu zmian, tworzeniu więzi emocjonalnych, stymulowaniu uczenia się i wyzwalaniu potencjału. Firma Sony znakomicie łączy technologię z kreatywnością. Współpracuje z firmami z różnych sektorów, między innymi mediów i produkcji studyjnej, kina, służby zdrowia, sportu, biznesu i edukacji, dostarczając im nowatorskie rozwiązania, będące stymulacją do zmian. Dzięki ponad 30-letniemu doświadczeniu oraz współpracy z zaufanymi i uznanymi partnerami technologicznymi Sony oferuje bogaty wachlarz produktów i usług, które stanowią prawdziwą wartość dla firm oraz źródło informacji, wiedzy, rozrywki i inspiracji dla klientów.  Więcej informacji można znaleźć pod adresem http://pro.sony.eu  

Zapraszamy na Twittera @SonyProEurope / https://twitter.com/SonyProEurope

 

W celu uzyskania dodatkowych informacji prosimy o kontakt:

Malgorzata Błachnio, INDALO

Tel.: +48 601 349 356, mail: malgorzata.blachnio@indalo.pl www: www.sony.pl/pro  

 



Nadesłał:

INDALO

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl