20 lat, czyli technologiczna epoka – jak zmieniła się praca konsultanta SAP


20 lat, czyli technologiczna epoka – jak zmieniła się praca konsultanta SAP
2018-11-23
O tym, jak zmieniła się praca konsultanta SAP w ciągu ostatnich dwudziestu lat, jakie są obecnie oczekiwania wobec konsultantów i dlaczego idealny konsultant powinien patrzeć na procesy kadrowe w szerokiej perspektywie z Magdaleną Stępień oraz Pawłem Wysockim, założycielami firmy Quercus

20 lat to w branży IT cała epoka, czyli ogromny postęp technologiczny. Jednak rozwój technologii nie oznacza tylko wydajniejszego oprogramowania, wpływa również na sposób i styl pracy. Jak to wyglądało dwie dekady temu?

Magdalena Stępień: 20 lat temu konsultant pracował przede wszystkim w tzw. terenie, czyli u klienta. Wdrożenia przeprowadzaliśmy, pracując po 7-8 godzin u niego w biurze i na udostępnionym przez klienta sprzęcie. Klasa sprzętu oczywiście różniła się w zależności od firmy.

Paweł Wysocki: Sprzęt komputerowy był wówczas relatywnie dużo droższy niż dzisiaj, dlatego firmy rzadziej w niego inwestowały, część z nich pracowała jeszcze na czarno-białych monitorach, które niestety mocno obciążały wzrok. Z jednej strony praca w siedzibie klienta wiązała się z pewną wygodą – bo mogliśmy się z nim na bieżąco konsultować, ale oznaczała także, że klient w każdym momencie mógł zadać nam pytanie merytoryczne. 

Przeczytaj również:

Czytaj całość artykułu tutaj: https://www.erp-view.pl/wiadomosci/20_lat_czyli_technologiczna_epoka_jak_zmienila_sie_praca_konsultanta_sap.html



Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl