2019 rokiem wiedzy?


2019 rokiem wiedzy?
2019-01-07
Czego boimy się najbardziej? Mawia się, że tego czego nie znamy. Jest więc spora szansa na to, że w 2019 biznes nie będzie posiadał zbyt wielu powodów do strachu. Ocenia się, że upłynie on pod znakiem wiedzy: o kontrahentach, klientach, współpracownikach i otoczeniu.

Jak jednak efektywnie wykorzystać zebrane informacje? Polem do szybkiego wdrażania nowych rozwiązań technologicznych jest dynamicznie rozwijający się marketing online. Jak podaje Zenith już od zeszłego roku globalne wydatki na ten obszar przekraczają wydatki na reklamy telewizyjne.

Taki poziom innowacyjności osiągnięto dzięki wykorzystaniu najnowszych technologii, które do niedawna wypełniały strony lektur o tematyce fantastycznej. Sztuczna inteligencja, uczenie maszynowe, hiperpersonalizacja czy analiza Big Data to ABC dla nowoczesnych marketerów. Dziś, jak nigdy wcześniej za sukcesem stoi wiedza i wynikająca z niej strategia.

Rozwoju jakich zagadnień mogą spodziewać się marketerzy i e-konsumenci w przyszłym roku? W dobie ery cyfrowej, szczególnie ważne będą dane, algorytmy sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacja nastawiona na zwiększanie efektywności kampanii. Oto 7 trendów, które wyraźnie odznaczą się w digital marketingu w nadchodzącym roku.

Przeczytaj również:

Czytaj całość artykułu tutaj:  https://erp-view.pl/it-solutions/27983-2019-rokiem-wiedzy.html



Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl