Bardziej ludzka praca dzięki przekształconym procesom kadrowym i procesom zrządzania kompetencjam
Aby pomóc organizacjom w spełnianiu rosnących oczekiwań kandydatów i pracowników, firma Oracle wprowadziła innowacje wykorzystujące sztuczną inteligencję oraz inne dodatki do chmury Oracle Human Capital Management (HCM) Cloud.
Szybko ewoluujące wymagania dzisiejszej gospodarki opartej na kompetencjach sprawiają, że specjaliści ds. kadr muszą przekształcać tradycyjne procesy w celu uzyskania całościowego wglądu w doświadczenia, umiejętności i aspiracje pracowników. Najnowsza wersja Oracle HCM Cloud pozwala spełnić te wymagania dzięki uproszczeniu procesów kadrowych i ulepszeniu obsługi pracowników, tak aby pomóc działom kadrowym sensownie połączyć obowiązki każdego pracownika z ogólnymi celami biznesowymi przedsiębiorstwa.
Wciąż ewoluujące oczekiwania kandydatów i pracowników to jedno z największych wyzwań, którym muszą stawić czoła organizacje. Generuje ono rosnące koszty rekrutacji i coraz większą rotację pracowników — powiedział Chris Leone, wiceprezes Oracle, szef działu rozwoju produktów Oracle HCM Cloud. Oczekiwania te nadal będą się zmieniać tak szybko, że większość przedsiębiorstw nie będzie w stanie za nimi nadążyć. Wymaga to od działów kadr ciągłego dostosowywania się do nowych warunków i wprowadzania innowacji. Poprzez konsekwentne włączanie najnowszych innowacji w dziedzinie sztucznej inteligencji i automatycznego uczenia do chmury Oracle HCM Cloud pomagamy klientom upraszczać skomplikowane procesy i zapewniać pracownikom jak najlepsze doświadczenia.
Czytaj całość artykułu tutaj: https://www.erp-view.pl/rozwiazania_hr/bardziej_ludzka_praca_dzieki_przeksztalconym_procesom_kadrowym_i_procesom_zrazadzania_kompetencjami.html
Nadesłał:
openmediagroup
|