BP wybrało rozwiązanie Comarch Customer Loyalty Management
Aby wzbogacić program lojalnościowy w Hiszpanii, BP wybrało system Comarch Customer Loyalty Management. Dotychczasowa platforma, której dostawcą był również Comarch, została zmodernizowana, zarówno pod kątem technicznym, operacyjnym, jak i ze względu na biznesową efektywność.
Decydując się na modyfikację platformy lojalnościowej, postanowiliśmy współpracować z Comarch, ponieważ od wielu lat realizujemy wspólnie projekty w całej Europie. Mocną stroną Comarch jest uniwersalność i elastyczność oferowanych rozwiązań a także wiedza techniczna i biznesowa zespołu. Pozwoliło to wprowadzić funkcjonalności, które dostosowały naszą ofertę lojalnościową do oczekiwań współczesnego konsumenta. Jesteśmy przekonani, że dzięki innowacyjnej platformie rozbudujemy sieć partnerów i zwiększymy zaangażowanie naszych klientów – mówi Asier Olarte, Loyalty Manager w BP Iberia.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/crm/bp_wybralo_rozwiazanie_comarch_customer_loyalty_management.html
Nadesłał:
openmediagroup
|