BPSC chce zwiększyć sprzedaż systemów za pośrednictwem sieci partnerskiej


BPSC chce zwiększyć sprzedaż systemów za pośrednictwem sieci partnerskiej
2015-11-30
BPSC, dostawca systemów wspierających zarządzanie przedsiębiorstwem i kapitałem ludzkim, chce zwiększyć sprzedaż swoich produktów za pośrednictwem kanału partnerskiego. Ma ona wzrosnąć nawet 3-krotnie w ciągu najbliższych dwóch lat.

 BPSC od lat oferuje swoje systemy za pośrednictwem kanału partnerskiego a od ubiegłego roku intensywnie go rozbudowuje. Na przestrzeni ostatnich kilkunastu miesięcy do grona partnerów dołączył m.in. poznański Komputronik API (spółka zależna KOMPUTRONIK SA), Chodrom z Siedlec, Aplikom z Łodzi oraz Stigo z Krakowa, BAWI z Białegostoku, Bettersolutions z Gdańska. BPSC rozpoczęło także współpracę z firmą Doradztwo Personalne Manager (DPM), której działania koncentrują się na sprzedaży systemu mHR wspierającego zarządzanie kapitałem ludzkim.

Przeczytaj również:
Do współpracy z BPSC przekonał nas nie tylko zaawansowany system ERP, który możemy oferować w modelu wdrożeniowym dostosowanym do potrzeb małych, średnich i dużych firm, a więc naszego docelowego klienta. Przemawiający był też dla nas przejrzysty model rozliczeń i pełne wsparcie handlowe. Na przestrzeni ostatnich miesięcy zrealizowaliśmy kilka wdrożeń systemu Impuls, co należy uznać za wynik bardzo satysfakcjonujący – tłumaczy Zbigniew Kowala z Komputronik API.
Kilkanaście umów jeszcze w tym roku

Plany chorzowskiego dostawcy są jednak znacznie bardziej ambitne. Mimo szybkiej rozbudowy kanału partnerskiego, nie generuje on w tej chwili wielomilionowych przychodów. Sprzedaż systemów Impuls EVO oraz mHR za pośrednictwem partnerów stanowi w tej chwili kilkanaście procent przychodów spółki.

Czytaj całość artykułu tutaj: http://erp-view.pl/rozwiazania_hr/bpsc_chce_zwiekszyc_sprzedaz_systemow_za_posrednictwem_sieci_partnerskiej.html



Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl