Brother Polska z ITBC Communication


2013-04-25
ITBC Communication kontynuuje rozwój Działu Nowych Technologii. Do grona klientów agencji dołączyła firma Brother Polska.
Przeczytaj również:
ITBC Communication kontynuuje rozwój Działu Nowych Technologii. Do grona klientów agencji dołączyła firma Brother Polska.

Od początku kwietnia 2013 r. ITBC Communication obsługuje firmę Brother Polska – producenta urządzeń drukujących i rozwiązań do zarządzania dokumentami. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. 
W ramach współpracy agencja odpowiada za realizację działań zarówno z obszaru PR korporacyjnego, jak i PR produktowego. 

„Chcieliśmy powierzyć nasz wizerunek stabilnemu i zaufanemu partnerowi biznesowemu. Wyróżnikiem agencji ITBC Communication było dla nas jej doświadczenie w kompleksowej obsłudze klientów z obszaru IT. Decyzja o nawiązaniu współpracy z ITBC Communication była tym łatwiejsza, że zintegrowana wizja zaproponowanych działań komunikacyjnych ściśle odpowiada naszym potrzebom” – mówi Katarzyna Idzkiewicz, Marketing Coordinator w firmie Brother Polska.

„Nasze doświadczenie w prowadzeniu projektów z zakresu działań komunikacyjnych dla firm z branży IT, przekłada się na dobrą znajomość rynku oraz mediów. Umiejętność proponowania i wdrażania efektywnych rozwiązań zawsze była wysoko oceniana przez naszych klientów. Nawiązanie współpracy z Brother Polska postrzegam jako potwierdzenie naszych kompetencji” – mówi Beata Lewandowska, Dyrektor Zespołu Nowych Technologii w ITBC Communication.

Ze strony ITBC Communication za projekt odpowiadają Bartłomiej Pasternak oraz Paweł Radzimski.


Nadesłał:

ITBC_Com

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl