Business Intelligence odkrywa tredny randkowe


Business Intelligence odkrywa tredny randkowe
2015-02-13
Qlik uruchomił nową aplikację zbudowaną na Qlik Sense. Aplikacja została zbudowana wspólnie z LUNCH Actually, azjatyckim portalem randkowym i ujawnia trendy randkowe w trzech krajach regionu.
Przeczytaj również:
Analizując dane demograficzne niemal 3000 członków LUNCH Actually, aplikacja “Idealny Partner” wskazuje randkowe preferencje, takie jak pożądany wiek, wzrost, budowa, pochodzenie, poziom edukacji oraz typ osobowości. Wykorzystując te informacje, LUNCH Actually jest w stanie wyciągać cenne wnioski z profilów klientów, rozumieć różnice pomiędzy rynkami oraz podejmować trafniejsze decyzje, by pomóc użytkownikom w poszukiwaniu bratnich dusz.
Aplikacja Lunch Actually wychodzi naprzeciw osobom, które precyzyjnie chcą określić swojego przyszłego partnera/partnerkę. W pierwszym kroku określamy siebie i swoje cechy, a system odpowiada jaki kandydat/ kandydatka pasowałby do nas najbardziej. Dzieje się to dzięki przeanalizowaniu historycznych wyborów osób o podobnych preferencjach jak nasze. W dzisiejszym świecie nasza aktywność w sieci dotyczy niemal wszystkich sfer życia dlatego warto być otwartym na nowe technologie, które zwiększają nasze szanse na znalezienie drugiej połowy. - mówi Piotr Kowal, Sales Support Team Leader w Qlik.
 
 
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/business_intelligence/business_intelligence_odkrywa_tredny_randkowe.html


Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl