BZ WBK we współpracy z Comarch wdroży CRM 2.0
Bank Zachodni WBK i Comarch podpisały kontrakt na wdrożenie i utrzymanie nowej platformy technologicznej i systemu CRM.
Wdrożenie nowego narzędzia CRM w Banku Zachodnim WBK zapewni wyższą jakość obsługi we wszystkich kanałach, lepsze poznanie potrzeb klienta i jeszcze większe dostosowanie rozwiązań do jego wymagań. To pozwoli bankowi budować silne relacje z naszymi klientami, a także sprawi, że coraz więcej osób i firm będzie wybierało BZ WBK jako swojego partnera w finansach i ubezpieczeniach – mówi Patryk Nowakowski, Dyrektor Obszar Rozwoju CRM i Wsparcia Sprzedaży w BZ WBK.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://erp-view.pl/crm/bz_wbk_we_wspolpracy_z_comarch_wdrozy_crm_2_0.html
Nadesłał:
openmediagroup
|