Fundamentem oferty Identity SOC Oracle jest nowa usługa Oracle Security Monitoring and Analytics Cloud Service. Udostępnia ona funkcje zarządzania zdarzeniami i incydentami dotyczącymi bezpieczeństwa (SIEM) oraz analizy zachowań użytkowników i urządzeń (UEBA). Usługa ta wykorzystuje mechanizmy monitorowania aktywności w chmurze i wykrywania zagrożeń dostępne w usłudze Oracle CASB Cloud Service, jak również kontekst tożsamości z usługi Oracle Identity Cloud Service oraz pełny zakres operacyjnych funkcji telemetrycznych i logów z usługi Oracle Management Cloud. Ponieważ funkcje SIEM mają dostęp do pełnego zakresu funkcji telemetrycznych dotyczących bezpieczeństwa i operacji, klienci uzyskują jedną konsolę uwzględniającą kontekst, umożliwiającą zabezpieczenie heterogenicznych środowisk obejmujących chmurę publiczną i hybrydową. Usługa Security Monitoring and Analytics Cloud Service jest już dostępna na rynku.
Aby pomagać organizacjom w dalszym zabezpieczaniu ich zasobów chmurowych, firma Oracle rozszerzyła również funkcje wykrywania zagrożeń i ochrony danych w usłudze Oracle CASB Cloud Service. Usługa Oracle CASB Cloud Service zapewnia teraz większe bezpieczeństwo zarówno danych ustrukturyzowanych, jak i nieustrukturyzowanych dzięki nowym wbudowanym funkcjom zapobiegania utracie danych, usprawnionej ochronie przed zagrożeniami dzięki nowym zabezpieczeniom przed złośliwym oprogramowaniem i oprogramowaniem ransomware oraz możliwości współużytkowania wniosków z analiz we wszystkich produktach Oracle Identity SOC.
Nowy pakiet Oracle Management Cloud obejmuje usługi Standard Edition, jak również usługę Oracle IT Analytics Cloud Service umożliwiającą planowanie w całej infrastrukturze oraz nową usługę Oracle Orchestration Cloud Service. Usługa Oracle Orchestration Cloud Service wykonuje zadania w skali hiperchmurowej, automatyzując dowolny proces poprzez wywoływanie usług REST i skryptów lub wykorzystanie platform automatyzacji innych firm. Usługa Oracle Orchestration Cloud Service może stosować automatyzację zarówno w infrastrukturze lokalnej, jak i chmurowej, i wykorzystuje funkcje analityczne i mechanizmy decyzyjne ujednoliconej platformy Oracle Management Cloud. Za pomocą nowej usługi Oracle Orchestration Cloud Service klienci mogą zautomatyzować cały proces identyfikacji i rozwiązywania problemów z wykorzystaniem automatycznego uczenia.
Ponadto w kluczowym obszarze zarządzania logami firma Oracle rozszerzyła usługę Oracle Log Analytics Cloud Service, aby umożliwić przedsiębiorstwom monitorowanie, agregowanie i analizowanie logów bezpieczeństwa i logów operacyjnych z szerokiej gamy technologii lokalnych i chmurowych.