Ceramika Nowa Gala zarządza procesami sprzedaży przy pomocy chmurowego systemu Oracle CX Cloud
Oracle Polska informuje, że w firmie Ceramika Nowa Gala zakończył się podstawowy etap wdrożenia modułów sprzedażowych chmurowego systemu Oracle Customer Experience (CX) Cloud.
Działający w modelu SaaS pakiet zawiera usługi należące do rozwiązania Oracle Sales Cloud, wśród których zawiera się także funkcjonalność Core Sales Force Automation do automatyzacji procesu sprzedaży.
Projekt prowadzi firma Optingo, partner Oracle na poziomie Gold, która posiada tytuł Cloud Excellence Implementer w obszarze CX i specjalizuje się w międzynarodowych projektach obejmujących obszary Customer Experience oraz Cloud ERP.
Zakres projektu w firmie Ceramika Nowa Gala obejmuje następujące obszary:
- Rejestr Klienta: Accounts, Contacts, Customer Center Assessment Template, Territory Management;
- Transakcje Sprzedaży: Opportunities, Sales Catalog, Activities; • Raportowanie: Sales Analytics.
Podstawowy zakres funkcjonalności systemu Oracle Sales Cloud został już oddany użytkownikom – zawierają się w nim takie funkcje, jak obsługa procesów sprzedaży - zarówno dla rynku inwestycyjnego (b2b), jak i tradycyjnego; synchronizacja sprzedaży z systemem billingowym; planowanie przyszłej sprzedaży w podziale na segmenty klientów z wykorzystaniem zasady Pareto oraz macierzy McKinsey; analiza wskaźnika realizacji szans sprzedażowych porównująca kwartalne prognozy sprzedaży z ich faktycznym wykonaniem.
Czytaj całość artykułu tutaj: https://erp-view.pl/crm/28010-ceramika-nowa-gala-zarzadza-procesami-sprzedazy-przy-pomocy-chmurowego-systemu-oracle-cx-cloud.html
Nadesłał:
openmediagroup
|