Ceramika Nowa Gala zarządza procesami sprzedaży przy pomocy chmurowego systemu Oracle CX Cloud


Ceramika Nowa Gala zarządza procesami sprzedaży przy pomocy chmurowego systemu Oracle CX Cloud
2019-01-15
Oracle Polska informuje, że w firmie Ceramika Nowa Gala zakończył się podstawowy etap wdrożenia modułów sprzedażowych chmurowego systemu Oracle Customer Experience (CX) Cloud.

Działający w modelu SaaS pakiet zawiera usługi należące do rozwiązania Oracle Sales Cloud, wśród których zawiera się także funkcjonalność Core Sales Force Automation do automatyzacji procesu sprzedaży.

Przeczytaj również:

Projekt prowadzi firma Optingo, partner Oracle na poziomie Gold, która posiada tytuł Cloud Excellence Implementer w obszarze CX i specjalizuje się w międzynarodowych projektach obejmujących obszary Customer Experience oraz Cloud ERP.

Zakres projektu w firmie Ceramika Nowa Gala obejmuje następujące obszary:

  • Rejestr Klienta: Accounts, Contacts, Customer Center Assessment Template, Territory Management;
  • Transakcje Sprzedaży: Opportunities, Sales Catalog, Activities; • Raportowanie: Sales Analytics.

Podstawowy zakres funkcjonalności systemu Oracle Sales Cloud został już oddany użytkownikom – zawierają się w nim takie funkcje, jak obsługa procesów sprzedaży - zarówno dla rynku inwestycyjnego (b2b), jak i tradycyjnego; synchronizacja sprzedaży z systemem billingowym; planowanie przyszłej sprzedaży w podziale na segmenty klientów z wykorzystaniem zasady Pareto oraz macierzy McKinsey; analiza wskaźnika realizacji szans sprzedażowych porównująca kwartalne prognozy sprzedaży z ich faktycznym wykonaniem.

Czytaj całość artykułu tutaj: https://erp-view.pl/crm/28010-ceramika-nowa-gala-zarzadza-procesami-sprzedazy-przy-pomocy-chmurowego-systemu-oracle-cx-cloud.html



Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl