COMARCH LOYALTY MANAGEMENT w liniach lotniczych TURKİSH AİRLİNES
Linie lotnicze Turkish Airlines wybrały rozwiązanie Comarch Loyalty Management (CLM), aby wzbogacić swój program "Miles & Smiles".
W 2014 roku z usług Turkish Airlines skorzystało ponad 54,7 mln pasażerów a linia lotnicza została uznana jako najlepsza w czterech kategoriach prestiżowego rankingu Skytrax World Airline Awards 2014.
Zdecydowaliśmy się na współpracę z Comarch, ponieważ chcieliśmy ulepszyć nasz obecny program lojalnościowy i dostosować go do potrzeb współczesnego podróżnika – mówi Ziya Öztürk, Wiceprezes Turkish Airlines ds. marketingu. Naszym głównym celem jest, aby wszyscy pasażerowie dowiedzieli się o programie Miles & Smiles, który oferuje im szereg korzyści. Dodatkowo zależy nam, aby zbudować rozległą sieć partnerów we wszystkich krajach, do których podróżują nasi pasażerowie. Jestem pewien, że dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu Comarch osiągniemy ten cel i zwiększymy zasięg naszego programu lojalnościowego. 5,5 miliona członków programu "Miles & Smiles" zostanie przeniesionych z istniejącą platformy do platformy Comarch CLM.Dodatkowo CLM będzie integrował “Miles & Smiles” z programami lojalnościowymi oferowanymi przez 27 linii lotniczych będących członkami sojuszu Star Alliance, dzięki czemu naliczanie punktów będzie odbywało się w jednolity sposób w obrębie całej grupy.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/crm/comarch_loyalty_management_w_liniach_lotniczych_turk_sh_a_rl_nes.html
Nadesłał:
openmediagroup
|