Comarch rozwija program lojalnościowy dla linii lotniczych SAS
Scandinavian Airlines System (SAS), największy przewoźnik w krajach skandynawskich, wybrał system Comarch Loyalty Management w celu wzbogacenia programów lojalnościowych "EuroBonus" i "SAS Credits".
Comarch Loyalty Management zapewni platformę do obsługi ponad 4 milionów członków programu lojalnościowego „EuroBonus”, który jest przeznaczony dla klientów indywidualnych. Nowa platforma będzie w pełni zintegrowana z programami lojalnościowymi 27 linii lotniczych, które podobnie jak SAS są członkami Star Alliance. Te same moduły zostaną dostarczone przez Comarch do prac przy programie "SAS Credits". To rozwiązanie jest specjalnie zaprojektowane dla małych i średnich przedsiębiorstw. Obecnie „SAS Credits” ma prawie 45 tys. członków w 20 krajach na całym świecie.
Ponadto innowacyjny i specjalnie zaprojektowany przez Comarch program lojalnościowy dla SAS będzie gromadzić i analizować bazę danych pasażerów oraz dokonać skutecznej segmentacji rynku. Dzięki zebranym danym, operator będzie mógł dostosować swoje oferty handlowe do potrzeb klientów.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/crm/comarch_rozwija_program_lojalnosciowy_dla_linii_lotniczych_sas.html
Nadesłał:
openmediagroup
|