Comarch wdroży system Field Service Management w Grupie KRUK


2015-11-16
Firma Comarch podpisała kontrakt z Grupą KRUK, liderem rynku zarządzania wierzytelnościami w Europie Centralnej, na wdrożenie i utrzymanie rozwiązania Field Service Management. Rozwiązanie to inteligentnie automatyzuje rozdzielanie zadań dla pracowników terenowych Grupy.
Przeczytaj również:
Platforma Field Service Management pozwala na centralne zarządzanie realizacją zleceń terenowych i sprawdza się wszędzie tam, gdzie koordynacja pracy rozproszonego personelu ma kluczowy wpływ na efektywność prowadzenia biznesu. System tworzy kalendarze dostępności pracowników i ich dzienne harmonogramy, przypisuje odpowiednie zadania do odpowiednich osób, umożliwia wizualizację aktualnego rozmieszczenia zasobów ludzkich i technicznych znajdujących się poza firmą.

Pracownicy objęci systemem mają dostęp do niego za pośrednictwem aplikacji mobilnej, co pozwala im na przeglądanie i aktualizowanie szczegółów zadań w czasie rzeczywistym. Jak podkreśla Piotr Maciejewski, Key Account Manager w sektorze Finanse, Bankowość i Ubezpieczenia Comarch, dzięki Field Service Management pracownik może rozpocząć swój dzień z aktualnego miejsca pobytu bez konieczności dojazdu do biura, a koordynator – na bieżąco reagować na wypadki losowe, jak np. nieobecność klienta w ustalonym miejscu i terminie.

Czytaj całość artykułu tutaj: http://erp-view.pl/sfa_ffa/comarch_wdrozy_system_field_service_management_w_grupie_kruk.html


Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl