Cyfrowa transformacja wymaga od instytucji finansowych zwinności i nowych kompetencji Zrozumienie p
Zrozumienie potrzeb klienta w różnorodnych kanałach komunikacji, zapewnienie zwinności organizacyjnej, umiejętność zarzadzania kompleksowym procesem zmian i rozwój kompetencji pracowników to kluczowe elementy warunkujące powodzenie cyfrowej transformacji w instytucjach finansowych.
Wywiady z przedstawicielami najwyższej kadry kierowniczej były prowadzone w oparciu o analizę Modelu Cyfrowej Gotowości (Digital Excellence Model). Powstał on w efekcie konsultacji z polskimi liderami biznesu, którzy na co dzień wykorzystują potencjał technologii w rozwijaniu swoich organizacji. Analiza wskazuje, że polska branża finansowa jest bardzo zaawansowana na drodze do cyfrowej doskonałości. Na tym bardzo konkurencyjnym rynku konieczne są jednak ciągłe zmiany i innowacje oraz nadążanie za stale rosnącymi wymaganiami bardzo świadomych klientów.
Czytaj całość artykułu tutaj: https://erp-view.pl/wiadomosci/cyfrowa_transformacja_wymaga_od_instytucji_finansowych_zwinnosci_i_nowych_kompetencji.html
Nadesłał:
openmediagroup
|