Czy firmy produkcyjne zmienią strategię?
Rynek się zmienia. Rosną oczekiwania klientów, którzy stają się coraz bardziej wymagający oraz mniej wyrozumiali na błędy producentów. Obecna sytuacja wymusza zmianę strategii przedsiębiorstw oraz koncentrację działań na kliencie końcowym. Czy polscy przedsiębiorcy są gotowi na zmiany
Decyzje zakupowe, czyli jak klient dokonuje zakupów
Każdy zakup to dla konsumentów ryzyko, związane z utratą pieniędzy, ewentualnym brakiem akceptacji społecznej, bezpieczeństwa. To także spora dawka emocji, gdyż klienci kupują nie tylko produkt. Kupują przede wszystkim swoje oczekiwania, a na nie składa się szereg czynników jak funkcjonalność produkty, prostota, intuicyjność, ale także opakowanie, wsparcie posprzedażowe, oferowane przez producenta – mówi Daria Widerowska, Marketing Manager, IT.integro - Decyzja zakupowa wiąże się z zaangażowaniem, którego poziom zależny jest od wartości produktu – dodaje. Kupujący zadają sobie liczne pytania. „Czy spodoba się to moim znajomym?”, „Co zrobić, jeśli się zepsuje?”, „Czy będę musiał poświęcić dużo czasu zanim opanuję funkcje tego produktu?”.Łańcuch wartości w przedsiębiorstwie
Najczęściej jeden produkt czy markę tworzy wiele komponentów, pochodzących od różnych producentów. Konsumenci nie są tego świadomi i gdy są niezadowoleni z określonego elementu składowego, winią właściciela marki, a nie dostawcę podzespołów. Aby dbać o reputację marki produktu, producenci coraz większą wagę przywiązują do kontroli łańcucha wartości, począwszy od kreacji aż po konsumpcję.
czytaj całość artykułu tutaj: https://www.erp-view.pl/erp/czy_firmy_produkcyjne_zmienia_strategie.html
Nadesłał:
openmediagroup
|