Detaliści powinni dostosować się do wymagań nowoczesnego rynku: nowe badanie Oracle
Oracle opublikował wyniki badania przeprowadzonego wśród 500 uczestników z 10 krajów pt. „Retail Without Limits - A Modern Commercial Society”.
- Konwergentny handel: 83% respondentów na całym świecie chce, aby detaliści inwestowali w technologię, a 57% spośród tej grupy stwierdziło, że kluczowe znaczenie ma tutaj konwergentny handel.
- Potrzeba przejrzystości: Według konsumentów przejrzystość jest elementem, który najbardziej zwiększa jakość obsługi klienta (wymieniło ją 70% badanych). Wygodny dostęp do informacji o produktach jest również wysoko ceniony przez respondentów na całym świecie (59%).
- Urządzenia mobilne, aplikacje, media społecznościowe: Zakupy za pomocą urządzeń mobilnych to metoda robienia zakupów, która na całym świecie rozwija się najszybciej — ponad dwie trzecie badanych (67%) korzysta ze smartfona, aby wygodniej dokonywać zakupów.
- Globalna szansa: Ponad połowa (56%) respondentów na całym świecie co najmniej raz dokonała zakupu u zagranicznego detalisty.
- Konflikt dotyczący prywatności: 56% konsumentów przyznaje, że udzielenie detalistom dostępu do informacji może usprawnić obsługę klienta, ale detaliści muszą zachować ostrożność i dbać o zaufanie klientów, ponieważ 55% konsumentów nie zgadza się na dostęp detalistów do ich danych osobowych lub ma pod tym względem zastrzeżenia.
Nadesłał:
Oracle
|