enova365 z nowymi funkcjonalnościami


2015-03-28
25 marca br. została opublikowana nowa wersja oprogramowania enova365. Producent wprowadził wiele nowości, w tym moduł enova365 DMS (ang. Document Managament System) służący do zarządzania dokumentami. Rozwinięta została również oferta dla biur rachunkowych.
Przeczytaj również:
W najnowszej wersji 10.8 systemu enova365 producent udostępnił nowy moduł DMS (ang. Document Managament System). Rozwiązanie wspiera przechowywanie, porządkowanie, archiwizowanie danych oraz posiada opcje ułatwiające wprowadzanie danych do systemu. Posiada także funkcjonalność OCR (ang. Optical Character Recognition) służącą do rozpoznawania znaków oraz całych tekstów z plików graficznych oraz PDF. Mechanizmy działania DMS i OCR w połączeniu z funkcjonalnością enova365 Workflow, dają firmom unikalne narzędzie do organizacji pracy, dzięki którym zamiast wprowadzania dokumentów obcych, możliwe jest ich skanowanie.

Rozszerzono również ofertę skierowaną do biur rachunkowych, udostępniając nowe moduły. enova365 DMS BR, o w/w funkcjonalnościach dostosowanych jednak do specyfiki pracy w biurze rachunkowym, enova365 Workflow BR - rozwiązanie, które organizuje w firmie przepływ pracy, poprzez automatyzację procesów biznesowych oraz enova365 Faktury BR, które umożliwiają biurom rachunkowym świadczenie usług wystawiania faktur w imieniu swoich Klientów.

Do wersji przeglądarkowej (HTML) wprowadzono zmiany w zakresie ergonomii interfejsu html, zarządzania dozwolonymi adresami IP użytkowników, a także wprowadzono zarządzanie dodatkami w kontekście bazy danych.

czytaj całość artykułu tutaj: http://erp-view.pl/erp/enova365_z_nowymi_funkcjonalnosciami.html


Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl