Finansowe aspekty wyboru systemu mobilnego SFA/CRM
Mobilne systemy SFA/CRM są obecnie jednymi z kluczowych narzędzi wspierających codzienną pracę rozproszonych zespołów sprzedażowych.
Mają one za zadanie wspomagać przedstawicieli handlowych w umiejętnym zarządzaniu własnym czasem pracy oraz realizacji powierzanych im zadań. Często pozwalają na dostęp do kompletnych informacji o rynku oraz historii relacji z działającymi na nim punktami sprzedaży, tym samym kompleksowo zastępując szereg popularnych atrybutów handlowca takich jak: fax, terminarz, notatnik czy foldery ofertowe, itd.
dące na rynku systemy SFA/CRM charakteryzują się dużym zakresem funkcjonalnym. Zbieranie zamówień, oferowanie akcji promocyjnych, możliwość realizacji badań rynkowych, wykonywanie zdjęć, weryfikacja standardów ekspozycyjnych – to tylko niektóre z czołowych funkcji tego typu rozwiązań. Zatem, który z dostępnych na rynku systemów wybrać? Jakimi kryteriami kierować się przy tej decyzji?
W pierwszej chwili nasuwa się oczywista odpowiedź – firma powinna wybrać najlepszy system. Jednak co to oznacza? Najbardziej renomowany, najpopularniejszy na rynku, najszerzej stosowany w danej branży? Nie. Najlepszym systemem mobilnym dla danej firmy będzie ten, który w największym stopniu odpowie na zdefiniowane przez nią potrzeby biznesowe. Jeżeli wiele systemów dostępnych na rynku jest w stanie zaspokoić te potrzeby, decydujące mogą okazać się niżej przedstawione czynniki.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://erp-view.pl/sfa_ffa/finansowe_aspekty_wyboru_systemu_mobilnego_sfa_crm.html
Nadesłał:
openmediagroup
|