Gdy sprzęt biurowy pracuje jak smartfon


2017-04-06
Z myślą o łatwiejszym wykonywaniu pracy inżynierowie Xerox wprowadzają technologię, która integruje sprzęt biurowy ze światem aplikacji.

Większość pracowników biurowych wykonuje codzienne, powtarzalne czynności, które spowalniają przepływ pacy. Inżynierowie Xerox zmierzyli się z barierami produktywności, projektując rozwiązania, dzięki którym możliwe staje się używanie urządzeń wielofunkcyjnych i aplikacji. Ich połączenie pozwala zautomatyzować spersonalizowane procesy pracy.

Przeczytaj również:

Skanowanie dokumentów do wiadomości email, ich zapisywanie czy wgrywanie do chmurowego repozytorium jak Dropbox zajmuje czas. Co by się stało, gdyby osobista aplikacja zawodowa systematyzowała te procesy, wykonując pracę osobistego asystenta i zmniejszając tym samym liczbę wykonywanych zadań do minimum?

 

- Stworzyliśmy całą serię nowych funkcjonalności, można je nazwać swojego rodzaju skrzynką z narzędziami, które pozwalają użytkownikom dopasowywać drukarki i urządzenia wielofunkcyjne do pracy tak, jak robią to ludzie w przypadku urządzeń mobilnych, kiedy chcą je maksymalnie spersonalizować – mówi Keith Watson, członek Experience Design Group, Xerox. - Interface urządzeń wyposażonych w technologię ConnectKey® to jednocześnie interface znanego wszystkim systemu iOS lub Android. To jednak więcej niż kwestia graficznego rozwiązania. Chodzi przede wszystkim o spełnienie konkretnych oczekiwań i potrzeb naszych klientów.

 

Znajome gesty ręką sprawią, że użytkownicy przetłumaczą dokument, zeskanują go bezpośrednio do folderu klienta w chmurze albo wypełnią potrzebne formularze -  w zależności o tego, czym się aktualnie zajmują. Zaktualizowane interface’y znajdują się we wszystkich 29 modelach drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych wprowadzonych wczoraj na rynek.

 

- Te premiery wprowadzą znaczącą zmianę w kwestii wykonywania codziennych obowiązków – komentuje Steve Hoover, Xerox chief technology officer. - W miarę rozwoju internetu rzeczy, fizyczne i cyfrowe światy zbliżają się do siebie. Innowacje Xerox pomagają pracownikom biurowym przyspieszyć swoją pracę poprzez zintegrowanie aplikacji i utworzenie ich “otwartego ekosystemu”, który pozwala, po prostu, pracować lepiej i szybciej.

 

Pracując nad platformą ConnectKey, oprócz testów przeprowadzanych m.in w grupach fokusowych, eksperci Xerox zdecydowali się sięgnąć do wiedzy etnograficznej. Metodologia badająca głęboko zakorzenione wzorce behawioralne społeczności została wykorzystana przez Xerox po raz pierwszy w latach 80. XX wieku. Możliwość ujęcia danych jakościowych pokazuje zachowania pracowników w miejscach wykonywania obowiązków i dotyczy wykorzystywanych narzędzi, interakcji i reakcji poza miejscem pracy.

 

- Każdego dnia używamy smartfonów i tabletów, wykorzystując znany nam dobrze interface. Robimy to tak często, że takie zachowanie stało się dla nas zupełnie naturalne. Jednak za interfacem stoi skomplikowane oprogramowanie, które pomaga nam wykonywać codzienne obowiązki – zdobywać wskazówki dojazdowe czy porównywać ceny biletów lotniczych – komentuje Michael Kirby, Manager AltaLink controller development group. - ConnectKey to rezultat podejścia Xerox do zmiany interface’u znanego z urządzeń biurowych.  

 

 

Portfolio ConnectKey zawiera teraz serie Xerox VersaLink® i AltaLink®. Linia VersaLink 19 drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych – zostały zaprojektowane z myślą o małych grupach roboczych i takich, które nie pracują na wspólnej przestrzeni. Seria AltaLink składa się z 10 urządzeń wielofunkcyjnych, które stworzono do pracy w większych zespołach. Wszystkie 29 produktów posiada podobny interface.



Nadesłał:

Linkleaders

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl