Gigant z Redmond wspiera nową aplikację MakoLab
Z początkiem stycznia 2015 roku MakoLab S.A. podpisał umowę z firmą Microsoft. Jej przedmiotem jest współpraca w opracowaniu i promocji autorskiej aplikacji MakoLab do generowania tzw. „leadów”, czyli kontaktów do podmiotów potencjalnie zainteresowanych określonymi ofertami.
Działanie programu można w skrócie opisać następująco. Korzystający z niego opisuje produkt lub usługę, której sprzedażą jest zainteresowany i zasila aplikację bazą danych podmiotów np. z określonej branży. Program przeszukuje internet, znajdując dane i informacje dotyczące tych podmiotów. Są one następnie analizowane przez aplikację i w efekcie jej użytkownik uzyskuje informację o stopniu zainteresowania każdego z podmiotów produktem lub usługą. W efekcie do wybranej grupy może skierować zindywidualizowane oferty, bazując na uzyskanej informacji i przeprowadzonej analizie.
Czytaj całość artykułu tutaj
Nadesłał:
openmediagroup
|