IFS liderem w raporcie „Gartner 2017 Magic Quadrant for Field Service Management”


IFS liderem w raporcie „Gartner 2017 Magic Quadrant for Field Service Management”
2017-10-19
Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, zdobyła tytuł lidera w raporcie „Magic Quadrant” firmy Gartner na rok 2017 w kategorii zarządzania usługami serwisowymi w terenie.

 W raporcie agencji Gartner firma IFS została uznana za lidera ze względu na „zdolność do realizacji” („ability to execute”) oraz „wizjonerskie podejście” („completeness of vision”). Firma IFS zdobyła najwyższą pozycję w rankingu ze względu na „zdolność do realizacji”.

Przeczytaj również:
Zarządzanie serwisem w terenie to kwestia, która jest bardzo ważna dla firmy IFS. Już po raz trzeci z rzędu zdobyliśmy tytuł lidera w raporcie Magic Quadrant, a tym razem zajęliśmy również najwyższą pozycję w rankingu na 2017 rok ze względu na zdolność do realizacji. Dowodzi to, że nasze starania nad rozwijaniem produktów ściśle związane z potrzebami branżowymi przynoszą efekty – powiedział Mark Brewer, Global Industry Director for Service Management w korporacji IFS. Wzmacniając naszą pozycję w dziedzinie zarządzania usługami serwisowymi w terenie (FSM) podkreślamy, że firma IFS pomaga przedsiębiorstwom usprawnić obsługę klientów, zwiększyć rentowność i lepiej wyróżnić swoją ofertę usługową wśród konkurencji. Nadal będziemy inwestować w rozwój naszych rozwiązań w tej dziedzinie, co będzie korzystne dla ich odbiorców.

Czytaj całość artykułu tutaj: https://www.erp-view.pl/wiadomosci/ifs_liderem_w_raporcie_gartner_2017_magic_quadrant_for_field_service_management.html



Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl