IFS ponownie liderem w raporcie Gartner 2019 Magic Quadrant for Field Service Management
IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, uważa, że pakiet do zarządzania serwisem w terenie IFS Field Service Management™ (FSM) dodatkowo ugruntowuje jego wiodącą pozycję dzięki umieszczeniu w raporcie Gartner Magic Quadrant for Field Service Management*
Dla IFS to kolejny rok transformacji w obszarze zarządzania serwisem w terenie, w ciągu którego firma:
- Wprowadziła na rynek wiodące w klasie rozwiązanie IFS FSM 6 zawierające nowe i rozszerzone funkcje, takie jak usprawnione możliwości w obszarze logistyki zwrotów, zarządzania częściami zamiennymi i naprawami w punkcie serwisowym oraz znacznie udoskonalony mechanizm IFS Planning & Scheduling Optimization™, a także możliwości opartego na sztucznej inteligencji rozwiązania IFS Customer Engagement™, w pełni zoptymalizowanego pod kątem pracy w chmurze i obsługującego internet rzeczy. IFS jest liderem w kompleksowym zarządzaniu cyklem życia usług w firmach serwisowych.
- Utworzyła jednostkę organizacyjną IFS Service Management Business Unit obejmującą firmę WorkWave, pod kierownictwem Marne Martin, by wykorzystać ukryte w globalnej strukturze talenty. Ukierunkowanie ich pracy na zapewnienie sukcesów klientom i osiągnięcie branżowej doskonałości wpływa na innowacyjność oferowanych produktów.
Czytaj całość artykułu tutaj: https://erp-view.pl/rynek-it/28203-ifs-ponownie-liderem-w-raporcie-gartner-2019-magic-quadrant-for-field-service-management.html
Nadesłał:
openmediagroup
|