IFS rozszerza wiodącą w swojej klasie ofertę rozwiązań do zarządzania serwisem w terenie


IFS rozszerza wiodącą w swojej klasie ofertę rozwiązań do zarządzania serwisem w terenie
2019-01-24
Najbardziej kompleksowe, sieciowe rozwiązanie chmurowe do obsługi serwisowej w terenie obejmuje nowy interfejs użytkownika, dodatkowe, rozbudowane możliwości planowania i harmonogramowania, usprawnioną funkcjonalność generującą przychód z usług, wielokanałową obsługę klienta.

 IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje o dostępności rozwiązania IFS Field Service Management™ 6 (FSM 6). Po wprowadzeniu znacznych usprawnień i nowych możliwości, system został sprawdzony w terenie i obecnie zapewnia wartość dodaną pierwszemu użytkownikowi, firmie Eickhoff, liderowi na rynku technologii i usług w branży wydobywczej.

Rozszerzona oferta IFS w obszarze zarządzania serwisem, w tym pakiet rozwiązań WorkWave, obejmuje szeroki wachlarz funkcjonalności, jakich rynek do tej pory nie oferował. Dzięki temu IFS ma najwyższe kompetencje do zaspokojenia potrzeb całego rynku, od małych i średnich firm po globalne przedsiębiorstwa.

Przeczytaj również:

Czytaj całość artykułu tutaj: https://erp-view.pl/sfa-ffa/28028-ifs-rozszerza-wiodaca-w-swojej-klasie-oferte-rozwiazan-do-zarzadzania-serwisem-w-terenie-o-ifs-field-service-management-6.html



Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl