ITCube CRM wspiera działania firmy AMADAR


2013-12-18
Firma AMADAR Sp. z o.o. jest liderem na polskim rynku wyposażenia dla gabinetów stomatologicznych. Pozycję tę firma osiągnęła dzięki unikalnej strategii, opartej na indywidualnym podejściu do każdego klienta, najwyższej jakości obsługi i stałym poszerzaniu oferty i wiedzy.

Naturalnym uzupełnieniem tej strategii jest wdrożony system ITCube CRM, który od października 2013r wspiera codzienne działania pracowników.

Głównym celem wdrożenia aplikacji ITCube CRM w firmie Amadar było uporządkowanie wiedzy o potencjalnych i aktywnych klientach, możliwość przeprowadzania analiz zachowań klientów (w tym ich zakupów i zainteresowań) oraz usprawnienie komunikacji pomiędzy różnymi pracownikami i działami firmy.

Wdrożenie systemu CRM rozpoczęte zostało we wrześniu i zakończone z początkiem października 2013r, przy ścisłej współpracy z koordynatorem tego projektu po stronie klienta. Prace wdrożeniowe firma ITCube Software (producent systemu ITCube CRM) rozpoczęła od integracji z systemem handlowym – Symfonią Premium. Następnym etapem wdrożenia był import danych, który objął bazę kontrahentów, produktów oraz archiwalnych faktur. Dodatkowo, do standardowej integracji z systemem handlowym, został dopisany mechanizm bieżącego importu faktur do systemu ITCube CRM. Dzięki zaimportowaniu tych danych, użytkownicy mogli od razu rozpocząć pracę z systemem crm pomijając etap żmudnego wprowadzania danych archiwalnych. Dzięki dostępowi do aktualnych danych sprzedażowych z poziomu aplikacji crm mają możliwość łatwego filtrowania klientów względem ich zakupów.

Przeczytaj również:

Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/crm/itcube_crm_wspiera_dzialania_firmy_amadar.html



Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl