Jak CRM usprawnia funkcjonowanie Hospicjum Onkologicznego św. Krzysztofa?
Fundacja Hospicjum Onkologiczne św. Krzysztofa świadczy pomoc domową i prowadzi hospicjum stacjonarne dla osób dorosłych w województwie mazowieckim.
Organizacja funkcjonuje od 1990 roku. Obecnie zatrudnia 100 pracowników, współpracuje z 50 wolontariuszami i jest wspierana przez ponad 6000 darczyńców.
Kilka lat temu organizacja rozpoczynała działalność od zaledwie kilku darczyńców. W tym czasie korzystała z programu Microsoft Excel, który służył do rejestracji darczyńców, wpłat, danych teleadresowych, itp. Po dwuletniej działalności i wzroście liczby darczyńców do 6000, praca w programie Microsoft Excel stała się uciążliwa i żmudna ze względu na rozproszenie informacji w wielu różnych plikach. Pojawiły się liczne problemy organizacyjne dotyczące kontaktu z darczyńcami w postaci chaosu w zapisie danych, niepełnych czy powtarzających się adresów itp. Należało zweryfikować adresy oraz scalić zdublowane dane, ponieważ w trakcie przygotowywania i realizowania wysyłek występowały liczne błędy, takie jak: powtarzające się rekordy (np. wpłaty na różne projekty od jednej osoby, przez co wysyłano kilka pism pod ten sam adres), literówki w nazwiskach, imionach, adresach itp., błędnie wpisane do bazy adresy czy różne adresy do korespondencji dla jednej osoby. Ponadto odmienny styl pracy wolontariuszy i poziom znajomości Microsoft Excel skutkowały bałaganem w bazie. Również w przypadku, gdy ci sami darczyńcy wpłacali darowizny na różne akcje i projekty, pojawiał się problem z określeniem na co i kiedy je przeznaczyli.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/crm/jak_crm_usprawnia_funkcjonowanie_hospicjum_onkologicznego_sw_krzysztofa.html
Nadesłał:
openmediagroup
|