Jak wybrać oprogramowanie do prowadzenie archiwum akt pracowniczych?
Od 1 stycznia 2019 roku dopuszczalne stanie się prowadzenie cyfrowych akt pracowniczych. W związku ze zmianą w przepisach, wiele firm rozpoczęło poszukiwanie systemu, który umożliwi im prowadzenie archiwum teczek w wersji elektronicznej. Na co zwrócić uwagę szukając systemu?
Od przeszłego roku przedsiębiorcy będą mogli przejść na elektroniczne teczki pracownicze – to wynik zmian w kodeksie pracy oraz ustawie o emeryturach i rentach. Ten temat omawialiśmy już szeroko w artykule na początku września (jeśli nie wiesz jak zmienią się przepisy, koniecznie przeczytaj tamten artykuł zanim przejdziesz dalej). Dziś podpowiadamy jakie funkcje powinien mieć dobry system do e-teczek i o co zapytać dostawcę oprogramowania.
Must have - czyli bez tego ani rusz
W najprostszym rozumieniu systemy do prowadzenia archiwum pracowniczego mają pomóc nas ewidencjonować teczek pracowniczych. System do e-archwium powinien więc przede wszystkim:
- Posiadać możliwość indeksowania części (A, B, C) teczki pracowniczej zgodnie z kryteriami przyjętymi w kodeksie pracy
- Umożliwiać nie tylko przechowywanie skanów dokumentów ale również ich opisywanie
- Posiadać możliwość łatwego wyszukiwania teczek i konkretnych dokumentów
Czytaj całość artykułu tutaj: https://erp-view.pl/rozwiazania_hr/jak_wybrac_oprogramowanie_do_prowadzenie_archiwum_akt_pracowniczych.html
Nadesłał:
openmediagroup
|