Jak zbudować lojalność klientów w branży gastronomicznej?


Jak zbudować lojalność klientów w branży gastronomicznej?
2017-10-05
Alergie pokarmowe stają się powszechne na całym świecie. Dotyczą obecnie ponad 15 milionów Amerykanów i 17 milionów Europejczyków. Paradoksalnie, mogą stać się zjawiskiem, które pozwoli restauratorom na zbudowanie silnej bazy lojalnych klientów.
Przeczytaj również:
Nowe trendy w branży gastronomicznej

Na całym świecie wzrasta liczba różnego typu alergii. Od 1997 do 2011 liczba przypadków zachorowań u dzieci wzrosła o ponad 50%. Dodatkowo mamy do czynienia z dużą różnorodnością alergii, jak na przykład alergie na ryby, owoce morza, orzeszki ziemne i inne. Alergicy to coraz większa grupa konsumentów, na której powinni się skupić właściciele lokali gastronomicznych.

Badania QuickBite prowadzone w Anglii przez firmę Horizon wskazały, że konsumenci domagają się od restauracji lepszego dostępu do danych o możliwościach w obszarze zdrowej diety. Grupa klientów, koncentrująca się na produktach nie zawierających szkodliwych składników to wielki potencjał, nadal nie dostrzegany przez przedsiębiorstwa z branży gastronomicznej.

Czytaj całość artykułu tutaj: https://www.erp-view.pl/crm/jak_zbudowac_lojalnosc_klientow_w_branzy_gastronomicznej.html


Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl