Jak zbudować lojalność klientów w branży gastronomicznej?
Alergie pokarmowe stają się powszechne na całym świecie. Dotyczą obecnie ponad 15 milionów Amerykanów i 17 milionów Europejczyków. Paradoksalnie, mogą stać się zjawiskiem, które pozwoli restauratorom na zbudowanie silnej bazy lojalnych klientów.
Na całym świecie wzrasta liczba różnego typu alergii. Od 1997 do 2011 liczba przypadków zachorowań u dzieci wzrosła o ponad 50%. Dodatkowo mamy do czynienia z dużą różnorodnością alergii, jak na przykład alergie na ryby, owoce morza, orzeszki ziemne i inne. Alergicy to coraz większa grupa konsumentów, na której powinni się skupić właściciele lokali gastronomicznych.
Badania QuickBite prowadzone w Anglii przez firmę Horizon wskazały, że konsumenci domagają się od restauracji lepszego dostępu do danych o możliwościach w obszarze zdrowej diety. Grupa klientów, koncentrująca się na produktach nie zawierających szkodliwych składników to wielki potencjał, nadal nie dostrzegany przez przedsiębiorstwa z branży gastronomicznej.
Czytaj całość artykułu tutaj: https://www.erp-view.pl/crm/jak_zbudowac_lojalnosc_klientow_w_branzy_gastronomicznej.html
Nadesłał:
openmediagroup
|