Jak zbudować trwały związek z klientami, czyli podstawy CRM?
Coraz więcej firm dostrzega korzyści ze stosowania narzędzi pomagających w zarządzaniu relacjami z klientami. Jak podaje Grand View Research, globalny rynek CRM do 2025 r. osiągnie wartość prawie 82 mld dolarów, czyli od poziomu z zeszłego roku wzrośnie prawie trzykrotnie.
O co chodzi w CRM?
Francis Bacon mawiał , że wiedza to potęga. Nie przewidywał, że ta reguła sprawdza się również w biznesie. Aby zbudować dobre i długofalowe relacje z klientami, trzeba zdobyć o nich jak najwięcej informacji. Z potrzeby ciągłego zabiegania o klienta w latach 90. XX w. w Stanach Zjednoczonych narodził się CRM, czyli Customer Relationship Management – zestaw procedur, które pomagają w zarządzaniu relacjami z klientami.
Czytaj całość artykułu tutaj: https://www.erp-view.pl/crm/jak_zbudowac_trwaly_zwiazek_z_klientami_czyli_podstawy_crm.html
Nadesłał:
openmediagroup
|