Jazzy.pro zwycięzcą Wirtualnego Hackathonu dla startupów w cloudzie
IBM ogłosiła dzisiaj, że zwycięzcą Wirtualnego Hackathonu IBM, którego zadaniem było stworzenie mobilnej aplikacji marketingowej pod kątem dużych imprez i eventów został Jazzy.pro.
Korzystając z chmury IBM, Jazzy.pro będzie mógł rozwinąć możliwości działania swojej aplikacji MoodPath do zarządzania eventami marketingowymi, mierzenia ich efektywności oraz zaangażowania i sentymentu uczestników poprzez automatyczną analizę ich wpisów w mediach społecznościowych.
Jako laureat Wirtualnego Hackathonu IBM, Jazzy.pro otrzymał nieodpłatny, 12-miesięcznym dostęp do chmury IBM – w tym infrastruktury chmurowej IBM SoftLayer, oraz platformy do tworzenia aplikacji Bluemix w ramach IBM Global Entrepreneur Program. Dodatkowo Jazzy.pro otrzymał pakiet content marketingowy do promocji wygranej aplikacji o wartości 5 tys. PLN, ufundowany przez Profit House oraz nagrody niespodzianki od firm: Plus Bank oraz Polkomtel.
Zwycięska, opracowana przez Jazzy.pro, aplikacja o nazwie MoodPath, rozwiązuje problem mierzenia efektywności eventu marketingowego i zaangażowania uczestników w jego przebieg. Analizuje również pozytywne i negatywne aspekty wydarzenia w sposób automatyczny, bazując na wpisach uczestników na Twitterze. MoodPath promuje emocjonalnie nacechowane tweety i zachęca do zwiększonej interakcji uczestników w trakcie trwania wydarzenia (na przykład koncertu, konferencji czy festiwalu filmowego).
Czytaj całość tutaj: http://www.magazynit.pl/cloud-computing/jazzy-pro-zwyciezca-wirtualnego-hackathonu-dla-startupow-w-cloudzie.html
Nadesłał:
openmediagroup
|