Komunikacja lekarzy z pacjentami, technologia i oczekiwania pacjentów


Komunikacja lekarzy z pacjentami, technologia i oczekiwania pacjentów
2016-09-28
Nowy raport Salesforce ukazuje stopień wykorzystania rozwiązań technologicznych w sektorze usług medycznych i ochronie zdrowia. Jak wynika z badań, oczekiwania pacjentów wobec technologii i lekarzy stwarzają placówkom medycznym przestrzeń do budowania przewagi konkurencyjnej.
Przeczytaj również:
Raport Salefrorce „2016 Connected Patient Report. Insights into patient preferences on telemedicine, wearables and post-discharge care" przedstawia wyniki badania przeprowadzonego w czerwcu 2016 w USA, którego celem była analiza zastosowania różnych narzędzi technologicznych w kontakcie między lekarzem i pacjentem na poziomie podstawowej opieki medycznej oraz opieki poszpitalnej.

Rosnąca baza cyfrowych danych dotyczących pacjentów oraz nowe technologie takie jak wearables i telemedycyna mają coraz większy wpływ na kształt sektora zdrowia. Pacjenci chcą mieć możliwość komunikowania się z lekarzami w nowoczesny sposób, a także życzyliby sobie, by opieka medyczna była bardziej spersonalizowana. Badanie pokazuje, że 62% dorosłych w USA posiadających ubezpieczenie zdrowotne i prawo do podstawowej opieki zdrowotnej, w razie pilnej potrzeby, chętnie uczestniczyć będzie w wirtualnych konsultacjach w formie wideokonferencji. Aż 78% pacjentów posiadających urządzenia typu wearables (m.in. akcesoria typu smartwatch czy inteligentne bransoletki) chce, by ich lekarze mieli dostęp do gromadzonych tam danych. 61% pacjentów, którzy byli hospitalizowani lub mieli hospitalizowanego członka rodziny w ciągu ostatnich dwóch lat, uważa, że opieka poszpitalna może znacznie zyskać dzięki efektywnej komunikacji pomiędzy wszystkimi elementami sytemu opieki zdrowotnej.

Czytaj całość artykułu tutaj: http://magazynit.pl/kraj/office-365-nowa-seria-szkolen-dla-pracownikow-smb.html


Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl