Krakowianin kolejny raz otrzymał „Oscara designu”


2018-04-11
Krakowianin Piotr Jagiełłowicz po raz kolejny otrzymał jedną z najbardziej prestiżowych nagród przyznawanych w dziedzinie wzornictwa przemysłowego – Red Dot. Tym razem wyróżniony został kiosk multimedialny FIN zrealizowany dla firmy CITY.

Projekt Piotra Jagiełłowicza po raz kolejny został nagrodzony prestiżową nagrodą Red Dot. Nagroda od ponad 60 lat przyznawana jest przez Design Zentrum Nadrenia Północna-Westfalia w Essen za szczególne osiągnięcia w dziedzinie wzornictwa przemysłowego.  Tym razem krakowianin otrzymał ją za projekt kiosku multimedialnego – FIN. Stworzony przez niego kiosk kształtem przypomina płetwę stąd też jego nazwa  (z ang. Fin). Jury przyznające nagrodę Red Dot już po raz drugi doceniło projekt wykonany przez Piotra Jagiełłowicza. Pierwszy raz krakowianin otrzymał tę prestiżową nagrodę w 2015 roku za projekt lampy equilibra BALANS. W tym roku kolejny jego pomysł - kiosk multimedialny również okazał się najlepszy. Jury doceniło m.in. walory estetyczne, ergonomię i trwałość projektu oraz podejście indywidualne do tworzenia. Potencjał, który drzemie w urządzeniach do komunikacji cyfrowej może zostać w pełni wykorzystany wyłącznie wtedy, gdy o projekcie zaczniemy myśleć na etapie projektowania przestrzeni, w której produkt będzie usytuowany. Pozwoli to na zachowanie spójności nowoczesnych technologii z koncepcją biura, galerii handlowej czy innej przestrzeni.  mówi Piotr Jagiełłowicz, główny projektant Działu Digital w firmie CITY.

Przeczytaj również:

Pierwsze kioski multimedialne pojawiły się w galeriach handlowych ponad 15 lat temu. Wtedy właściciele i operatorzy stawiali głównie na ich użyteczność. 

W większości zaprojektowane wówczas kioski były do siebie bardzo podobne. Różniły się jedynie wielkością, kolorem
i kształtem. Wtedy też nie zwracano uwagi na wygląd multimedialnego kiosku i na to, czy pasuje do  wnętrza
w którym będzie umieszczony. 
Teraz, gdy rosną potrzeby konsumentów od tego typu projektów wymaga się znacznie więcej. Oprócz użyteczności muszą on posiadać wartość dodaną, która go wyróżni. 

Więcej informacji udziela:

Dominik Rogóż

Dyrektor ds. Marketingu CITY

+698 060 808

d.rogoz@city.com.pl 



Nadesłał:

PRinspiration

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl