Kujawsko-Dobrzyński Bank Spółdzielczy przeniósł się do chmury prywatnej


Kujawsko-Dobrzyński Bank Spółdzielczy przeniósł się do chmury prywatnej
2016-09-01
Zamiast inwestować w magazyn z aparatami telefonicznymi, kupować drogie centrale telefoniczne oraz szkolić pracowników w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych, Kujawsko-Dobrzyński Bank Spółdzielczy korzysta z usługi ujednoliconej komunikacji w technologii cloud computing.
Przeczytaj również:
UCaaS, czyli Unified Communication as a Service to usługa, które integruje w sobie różne narzędzia do komunikacji – telefon, pocztę, czat, sms i inne. Decydując się na jej zakup, Bank powierzył projekt firmom, z którymi wdraża innowacyjne rozwiązania już od kilku lat. Za realizację odpowiadały Integrated Solutions oraz Orange Polska.

Wcześniej instytucja korzystała z centrali cyfrowej wraz z wyniesionymi modułami centrali w poszczególnych placówkach. W konsekwencji wymagało to instalacji i serwisowania kilkunastu urządzeń. Dodatkowo rozwiązanie funkcjonowało w oparciu o przestarzałą już technologię ISDN. Ten sam numer telefonu był przypisany do dwóch lub trzech osób. Cześć połączeń była wykonywana za pomocą sieci VPN, sieci komórkowej lub poprzez tradycyjne łącza telefoniczne. W efekcie zdarzało się, że w niektórych placówkach funkcjonowały dwa różne telefony – jeden do komunikacji wewnętrznej, drugi do zewnętrznej. Zadaniem inżynierów z Banku, IS i Orange było uproszczenie procesów i wzbogacenie ich o inne funkcje, jak np. ujednolicenie numeracji w skali całego Banku lub możliwość organizacji telekonferencji.

Czytaj całość artykułu tutaj: http://magazynit.pl/cloud-computing/kujawsko-dobrzynski-bank-spoldzielczy-przeniosl-sie-do-chmury-prywatnej.html


Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl