Macro Integration Services zwiększa dynamikę rozwoju dzięki rozwiązaniu IFS Zarządzanie Serwisem w T
Dostawca usług z branży sprzedaży detalicznej wdroży oprogramowanie do zarządzania serwisem w celu zwiększenia zdolności serwisowych.
Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że firma Macro Integration Services z siedzibą w Greensboro (USA) zadecydowała o wdrożeniu rozwiązania IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie w celu rozszerzenia prowadzonej integracji usług handlu detalicznego i oferowania usług z wartością dodaną, takich jak roczne kontrakty serwisowe i zarządzanie gwarancjami.
Firma Macro oferuje usługi z zakresu zaopatrzenia, integracji systemów i wdrożeń w wielu placówkach handlowych. Strategicznym obszarem rozwoju firmy jest wsparcie i obsługa techniczna punktów sprzedaży (POS), kiosków, płatności, systemów digital signage, sprzętu wideo i urządzeń przenośnych. Do tej pory firma pracowała głównie w oparciu o zdefiniowane projekty i naprawy reaktywne. Rozwiązanie IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie zapewni firmie funkcjonalność z zakresu zarządzania stanem magazynowym, kontraktami i gwarancjami oraz możliwość zarządzania podwykonawcami, co przełoży się na możliwość oferowania klientom rocznych kontraktów serwisowych. Dzięki rozwiązaniu IFS klienci firmy Macro zyskają informacje o szacowanych kosztach obsługi technicznej ich systemów oraz możliwość zawierania umów o jakości świadczenia usług (SLA) z zakresu usuwania problemów.
Czytaj całość artykułu tutaj: https://www.erp-view.pl/sfa_ffa/macro_integration_services_zwieksza_dynamike_rozwoju_dzieki_rozwiazaniu_ifs_zarzadzanie_serwisem_w_terenie.html
Nadesłał:
openmediagroup
|