Microsoft stawia kolejne kroki w kierunku cyfrowej transformacji


2017-11-09
W strategii produktowej Microsoft widoczny jest silny wpływ transformacji cyfrowej. Dążenie do integracji rozwiązań biznesowych, chmury obliczeniowej oraz wzrost znaczenia mediów społecznościowych. Czy polski rynek gotowy jest na ewolucję rynku i biznesu?
Przeczytaj również:
W erze cyfrowych przemian

Obecnie wszyscy uczestniczymy w transformacji cyfrowej, która objęła swoim zasięgiem każdą sferę życia. Jej celem jest podniesienie potencjału ludzi, firm i całej gospodarki. Zniesienie barier związanych z niższą efektywnością pracowników.
Cyfryzacja to suma technologii mobilnych, chmury, big data i portali społecznościowych. Tworzą one kluczowe trendy, które będą dominować w światowym biznesie. Proces transformacji stał się faktem. Jednak specjaliści wskazują, że jego poziom w Polsce jest nawet o kilkadziesiąt procent niższy, niż w innych krajach Europy” – mówi Daria Widerowska, Marketing & PR Manager, IT.integro – „Aby utrzymać swoją konkurencyjność na rynku, przedsiębiorstwa powinny podążać za zmianami. Stawiać krok przed innymi. Inwestować w innowacyjne technologie i dostrzegać nowe perspektywy – dodaje.
Zdaniem przedstawicieli Microsoft, cyfrowa transformacja koncentruje się na czterech kluczowych obszarach - relacjach z klientem, efektywności pracowników, optymalizacji kosztów oraz produktach. Nowe rozwiązania oferują narzędzia zapewniające szczegółowe analizy, możliwość budowania głębszych relacji z klientami, optymalizację działalności i wspomagają wprowadzanie innowacji oraz budowę nowych modeli biznesowych.

Czytaj całość artykułu tutaj: https://www.erp-view.pl/it_solutions/microsoft_stawia_kolejne_kroki_w_kierunku_cyfrowej_transformacji.html


Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl