Naprawa reputacji zniszczonej w wyniku cyberataku to poważny koszt


Naprawa reputacji zniszczonej w wyniku cyberataku to poważny koszt
2016-01-11
Ponad połowa firm przyznaje, że incydenty naruszenia bezpieczeństwa informacji, jakich doświadczyły w ostatnim roku, miały negatywny wpływ na ich reputację.
Przeczytaj również:
Średni koszt uszczerbku dla marki na jeden incydent dotyczący małych i średnich firm wynosił ponad 8 000 dolarów, podczas gdy szkody ponoszone przez przedsiębiorstwa przekraczały 200 000 dolarów. Są to wyniki badania przeprowadzonego w 2015 r. przez Kaspersky Lab oraz B2B International, w którym wzięło udział ponad 5 500 specjalistów IT z 26 państw na całym świecie.

W wysoce konkurencyjnym środowisku u podstaw sukcesu firm leży coś więcej niż tylko wydajność oraz jakość produktów i usług. Zaufanie klientów oraz partnerów może przynieść większe zyski, a kluczową rolę w jego budowaniu odgrywa nieskazitelna reputacja marki. Z kolei utrata zaufania klienta do firmy często prowadzi do mniejszych zysków, a czasem do bankructwa.

Uszczerbek na reputacji zależy bezpośrednio od tego, czy incydent zostaje upubliczniony. 22% respondentów stwierdziło, że informacje o incydencie w ich firmie wyciekły do mediów i stały się publiczne.

Czytaj całość artykułu tutaj: http://magazynit.pl/cloud-computing/naprawa-reputacji-zniszczonej-w-wyniku-cyberataku-to-powazny-koszt.html


Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl