Natec odświeża swoje Brand Identity
Z każdą ewolucją marki wiąże się pewna rewolucja. W przypadku Nateca, producenta peryferii komputerowych, przybrała ona kształt zmiany wizerunku firmy – marka zmieniła logo oraz odświeżyła layout opakowań.
Nowe logo charakteryzuje minimalizm, który doskonale wpisuje się we współczesne trendy w projektowaniu. Użycie technicznego „fontu” nawiązuje do misji marki, którą jest dostarczenie każdemu klientowi innowacyjnego produktu, jak najlepszej jakości niezależnie od tego czy będzie nim zaawansowana elektronika użytkowa, czy najdrobniejsze akcesoria.
Z korzyścią dla firmy wyszło również odświeżenie layoutu opakowań. Projektanci firmy Natec postawili na jasną kolorystykę, czytelne symbole i nowoczesne wzornictwo, które swoją formą zwracają uwagę klienta.
Wykorzystanie elementów przypominających układ elektroniczny oraz stonowana kolorystyka pozwalają potencjalnym klientom skupić się na grafice produktu, a nie na krzykliwym opakowaniu. By podkreślić atrakcyjność urządzeń i akcesoriów, każde z opakowań jest miejscami uszlachetniane lakierem UV.
Zmianie wizualnej ulegnie również wizerunek produktów już dostępnych na rynku – ich layout będzie systematycznie modernizowany zgodnie z nową identyfikacją wizualną firmy. Od początku października b.r. na rynek będą wprowadzane produkty wyłącznie w nowej szacie graficznej.
Nadesłał:
Entrymedia
|
Wasze komentarze (1):
-
~strefapixeli, 2015-10-05 09:24:31
Świetnie techniczne logo i to ścięte "n" - a znamy się na projektach logo https://www.logo-logo.pl/