Nowa wersja rozwiązania IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie


Nowa wersja rozwiązania IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie
2015-12-14
Główne usprawnienia obejmują mobilnego klienta nowej generacji dla systemu operacyjnego Windows 10, predefiniowane strony startowe IFS Lobby oraz możliwość wdrożenia rozwiązania w środowisku IFS Managed Cloud opartym na technologii Microsoft Azure. Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, poinformowała o głównych aktualizacjach oferowanego rozwiązania IFS Zarządzanie Serwisem w Terenie (IFS Field Service Management, IFS FSM). Dostępna jest już najnowsza wersja rozwiązania IFS FSM (5.6.3), która oferuje wiele usprawnień, między innymi:
  • Nowy klient mobilny dla systemu Windows 10 — firma IFS dodała do pakietu mobilnego (obsługującego systemy Android oraz iOS) aplikację Windows 10. Oparty na tej samej koncepcji i oferujący ten sam zestaw funkcji, jak inne klienty mobilne, nowy klient systemu Windows 10 oferuje użytkownikom tę samą niezawodność i intuicyjność na telefonach Windows Phone, tabletach i laptopach z zainstalowanym systemem operacyjnym Windows 10.
  • IFS Lobby — nowa wersja IFS FSM zawiera innowacyjną architekturę Lobby systemu IFS Applications 9 oraz oferuje predefiniowane strony startowe IFS Lobby, dostarczające w czasie rzeczywistym informacje przedstawiane za pomocą wygodnych wizualizacji. Strony Lobby w rozwiązaniu FSM zaprojektowano specjalnie pod kątem obsługi funkcji o znaczeniu krytycznym, takich jak zarządzanie usługami serwisowymi, naprawami i remontami, zapasami i logistyką oraz finansami.

Czytaj całość informacji tutaj: http://erp-view.pl/wiadomosci/nowa_wersja_rozwiazania_ifs_zarzadzanie_serwisem_w_terenie.html



Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl