Nowy design na stronie firmy Schöck


2017-05-18
W maju 2017 roku firma Schöck zaprezentowała nowy design swojego serwisu internetowego. Najważniejsze zmiany obejmowały responsywny wygląd, modernizację procesu szybkiego wyszukiwania oraz liczne ułatwienia dla użytkowników.

W czasach, kiedy Internet jest najważniejszym źródłem informacji, jakość prezentowania firmowych usług w sieci ma ogromne znaczenie. Firma Schöck również postanowiła pójść z duchem czasu i poświęciła kilka ostatnich miesięcy, by odświeżyć design oraz funkcjonalność swojej strony internetowej. Zmiany wprowadzane są również na 24 zagranicznych stronach firmy.

Przeczytaj również:

 

Przewijaj zamiast klikać!

 

Zmianą, którą najłatwiej zauważyć jest sposób nawigacji na stronie. „Klikanie jest passe – teraz wszystko kręci się wokół przewijania i przesuwania.” – wyjaśnia Inka Lamprecht, manager do spraw marketingu firmy Schöck i dodaje - „Użytkownicy przywykli do takiej obsługi stron dzięki smartfonom i tabletom, dlatego jest to nieunikniona zmiana, jeżeli chcemy być na topie.”

 

Informacje w zasięgu ręki


Aby usprawnić nawigację, firma Schöck przeprojektowała strukturę zawartych na stronie informacji, jednocześnie dodając nowe treści. Wzorcowe przykłady oraz filmy wideo wyświetlają się teraz bezpośrednio w obszarze danego produktu, a dopracowane opcje pobierania pozwalają na wyszukiwanie informacji aż do poziomu konkretnych typów produktów.

 

Dodatkowo,  nowa  Wyszukiwarka Produktów poprowadzi internautów krok po kroku do właściwego typu produktu dla wybranego rodzaju zastosowania. Oczywiście możemy też bezpośrednio wyszukać interesujące nas rozwiązania. Opcje te zwiększają przejrzystość strony oraz jej intuicyjność.



Nadesłał:

GutPR

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl