Oracle Cloud pomaga stadionom zwiększać przychody dzięki lepszej obsłudze kibiców


2016-07-15
Według raportu z badania Oracle Hospitality "The Fan Experience: Changing the Game with Food and Beverage", w ciągu ostatnich 12 miesięcy ponad 40% kibiców co najmniej raz zrezygnowało ze stania w kolejce na stadionie — bez dokonania zakupu — z powodu zbyt długiego czasu oczekiwania.

Raport został opublikowany we współpracy z Turnkey Intelligence, czołową firmą prowadzącą badania rynkowe w branży.

To globalne badanie objęło ponad 3 500 kibiców z ośmiu krajów — Australii, Brazylii, Chin, Francji, Japonii, Niemiec, Stanów Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii — i miało na celu uzyskanie informacji o ich najważniejszych priorytetach. Co najważniejsze, badanie pomaga operatorom stadionów w określeniu ich słabych punktów oraz znalezieniu rozwiązań, które zwiększą liczbę kibiców na stadionach oraz przychody ze sprzedaży.

„Wybierając elementy, które są dla nich najważniejsze podczas wizyty na stadionie, kibice z całego świata, oprócz bezpieczeństwa i ogólnej atmosfery na stadionie, na ogół wskazują jedzenie i napoje” — powiedział Charlie Wager, dyrektor Oracle Hospitality. „Nasze platformy chmurowe udostępniają operatorom elastyczność biznesową potrzebną do wprowadzania innowacji i reagowania na zmiany oraz umożliwiają im szybkie wprowadzanie najbardziej zaawansowanych nowych technologii w celu zapewniania kibicom jeszcze lepszych wrażeń”.

Wyniki badania kwestionują obecne trendy, polegające na wydawaniu ogromnych pieniędzy na telebimy i programy rozrywkowe przed zawodami w celu przyciągnięcia większej liczby kibiców i pokazują, że wykorzystanie technologii do sprawniejszej sprzedaży jedzenia i napojów może przynieść większy zwrot z inwestycji. Badanie wskazuje bowiem na to, że technologia sprzedaży tych produktów jest wykorzystywana w niewystarczającym stopniu oraz że jest na nią znaczny popyt. Na przykład technologie mobilne usprawniające zamawianie i płatności oraz udostępniające programy lojalnościowe to obiecujący sposób na zwiększenie sprzedaży. Potwierdzają to m.in. następujące wyniki badania:

• 68% amerykańskich kibiców i 60% kibiców z innych krajów stwierdziło, że „prawdopodobnie” albo „na pewno” skorzystałoby z funkcji zamawiania z poziomu swojego miejsca, gdyby była ona dostępna na ich stadionie.
• Amerykańscy kibice przeciętnie wydaliby 20 USD więcej na jedzenie i picie, gdyby czas oczekiwania był o połowę krótszy — co stanowiłoby wzrost typowych wydatków o 43% (w przeliczeniu na grupę i wydarzenie).
• 27% amerykańskich kibiców i 14% kibiców z innych krajów bierze udział w programach lojalnościowych oferowanych przez drużynę lub stadion.

Informacje na temat Oracle Hospitality Sports & Entertainment:
Firma Oracle Hospitality Sports & Entertainment już od ponad 35 lat udostępnia najlepsze w branży rozwiązania dla stadionów i hal widowiskowych na całym świecie. Oferowana przez firmę platforma dla punktów sprzedaży to renomowane rozwiązanie do sprzedaży jedzenia i napojów, za pomocą którego operatorzy mogą zapewnić kibicom sprawną i innowacyjną obsługę w całym obiekcie. Do jej najważniejszych funkcji należą: doskonałe zarządzanie zapasami, programy lojalnościowe, integracje z rozwiązaniami innych producentów umożliwiające składanie zamówień z poziomu zajmowanego miejsca i wiele innych.

Informacje o firmie Turnkey Intelligence:
Firma Turnkey Intelligence została założona w 1996 r. i jest liderem w dziedzinie badań rynkowych dotyczących sportu, rozrywki na żywo oraz marketingu partnerskiego. Do  klientów firmy należą największe profesjonalne ligi sportowe takie jak NFL i NBA, ponad 50 profesjonalnych drużyn sportowych z pięciu najważniejszych amerykańskich lig, profesjonalne stadiony sportowe oraz firmy będące sponsorami.
 



Nadesłał:

Oracle

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl