Oracle liderem w raporcie Gartnera Magic Quadrant for Configure, Price and Quote Application Suites


2018-02-27
Oracle uplasował się w polu liderów ze względu na kompletność wizji i zdolność do jej realizacji.

Firma Oracle poinformowała, że została uznana za lidera w raporcie pt. 2018 Magic Quadrant for Configure, Price and Quote Application Suites, który jest pierwszym raportem Gartnera dotyczącym rozwiązań z tego segmentu. Oracle został oceniony pod względem kompletności wizji i zdolności do jej realizacji.

Tradycyjnie technologie do konfigurowania, wyceniania i ofertowania są postrzegane wyłącznie jako narzędzia sprzedaży. Jednakże z uwagi na coraz wyższe wymagania klientów oraz fakt, że przedstawiciele handlowi są zmuszani do osiągania coraz lepszych wyników przy użyciu coraz mniejszych środków, technologie te stały się kluczowe w usprawnianiu procesu zakupowego i zwiększaniu jakości obsługi klienta. Oracle CPQ Cloud udostępnia funkcje oparte na sztucznej inteligencji oraz jest fabrycznie zintegrowany z systemami obsługi klienta i ERP. Jest to jedyne rozwiązanie klasy korporacyjnej działające w chmurze, które obsługuje pełny proces zakupowy (od złożenia oferty do zapłaty i od zapytania ze strony klienta do realizacji zamówienia). 

„Na dzisiejszym konkurencyjnym rynku znakomita obsługa klienta powinna być wpisana w DNA każdego przedsiębiorstwa. Oracle CPQ Cloud usprawnia proces sprzedaży, co owocuje niezrównaną jakością obsługi klienta we wszystkich kanałach przy jednoczesnym zwiększaniu poziomu akceptacji przez użytkowników oraz wolumenu i wartości wszystkich transakcji”  powiedział Ken Volpe, wiceprezes Oracle ds. rozwoju aplikacji. „Fakt, że analitycy Gartnera umieścili nas w polu liderów w tym segmencie odzwierciedla inwestycje poczynione przez Oracle oraz nasze zaangażowanie we wspieranie klientów w osiąganiu wyższej efektywności procesu sprzedaży”.

Oracle został uznany za lidera pośród 11 dostawców ocenionych przez firmę Gartner w raporcie pt. „Magic Quadrant for Configure, Price and Quote Application Suites”. W raporcie oceniono kompletność wizji (w obszarach takich jak znajomość rynku, strategia marketingowa, strategia sprzedaży, strategia produktowa, model biznesowy, strategia branżowa, innowacyjność i strategia zwiększania zasięgu geograficznego) oraz zdolność do jej realizacji (w obszarach takich jak produkt lub usługa, ogólna opłacalność, realizacja sprzedaży/ceny, reagowanie na potrzeby rynku, realizacja strategii marketingowej, obsługa klienta i działalność operacyjna). 

Według firmy Gartner liderzy wykazują się zdolnością realizowania swojej wizji poprzez oferowane produkty i usługi, a przy tym odnotowują solidne wyniki biznesowe (przychody i zyski). Rozwiązania liderów są z powodzeniem wdrażane w wielu branżach, a dostawcy z tego grona mogą pochwalić się wieloma wdrożeniami obejmującymi ponad 500 użytkowników. Konsekwentnie odnotowują też ponadprzeciętne zadowolenie klientów. Liderzy to często dostawcy, do których porównują się inni uczestnicy rynku”.

Oracle CX Cloud Suite umożliwia firmom zastosowanie inteligentnych metod zarządzania obsługą klienta i transformacji biznesowej. Dzięki tej niezawodnej platformie biznesowej, która łączy dane, doświadczenia i wyniki, firma może uprościć rozwiązania informatyczne, zapewnić swoim klientom innowacyjną obsługę oraz uzyskiwać przewidywalne, konkretne rezultaty biznesowe. W skład pakietu Oracle CX Cloud Suite wchodzą dodatkowo usługi Oracle Commerce Cloud, Oracle Marketing Cloud, Oracle Sales Cloud i Oracle Service Cloud.


Nadesłał:

Oracle

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl