Oracle Marketing Cloud wprowadza usługi do skoordynowanej obsługi wielokanałowej
Specjaliści ds. marketingu mogą szybko i łatwo zapewnić klientom spersonalizowaną obsługę w dowolnej skali.
Firma Oracle jako pierwsza w branży wprowadziła do chmury Oracle Marketing Cloud innowacje, które przekształcają sposób w jaki specjaliści ds. marketingu porozumiewają się z klientami w wielu kanałach. Rozwiązanie zostało po raz pierwszy wprowadzone na rynek w 2009 r. jako część programu o nazwie Canvas, a dzięki obecnym nowym udoskonaleniom, specjaliści ds. marketingu mogą łatwiej zapewniać klientom spersonalizowaną obsługę w Internecie, czy w aplikacjach mobilnych na podstawie ujednoliconej tożsamości klienta skonsolidowanej z różnych kanałów.
Od specjalistów ds. marketingu oczekuje się, że zapewnią klientom spójną i spersonalizowaną obsługę, ale przeszkodą jest często praca w zespołach, które korzystają z odizolowanych danych dotyczących poszczególnych kanałów. Bez dysponowania jednolitą tożsamością klienta specjaliści ds. marketingu mogą jedynie rozszerzyć marketing masowy na większą liczbę kanałów. Aby to zmienić, firma Oracle wprowadziła rozwiązanie ‘Orchestration Canvas’, nowej generacji system do zarządzania kampaniami. Pomaga on koordynować działania marketingowe w wielu kanałach i zarządzać nimi, a także uzyskać całościowy obraz klienta. Oracle ułatwia i przyspiesza zapewnianie klientom jak najlepszej obsługi, oferując marketerom jedną platformę do testowania, optymalizowania i przeprowadzania kampanii marketingowych w dowolnym punkcie kontaktu przez cały cykl obsługi.
‘Orchestration Canvas’ to prosty, a jednocześnie zaawansowany interfejs użytkownika w chmurze Oracle Marketing Cloud, za pomocą którego specjaliści ds. marketingu mogą skutecznie zarządzać obsługą klienta przez cały cykl współpracy z klientem. Dodatkowe udoskonalenia obejmują m.in. narzędzie Mobile App Visual Editor, gdzie specjaliści ds. marketingu mogą testować i optymalizować obsługę klienta na aplikacjach mobilnych i w kontekście obsługi wielokanałowej. Dzięki nowym dodatkom do chmury Oracle Marketing Cloud specjaliści ds. marketingu uzyskują następujące korzyści:
· Adaptacyjne tworzenie i optymalizowanie ścieżek klienta: Droga klienta do zakupu jest nieprzewidywalna i niekonsekwentna oraz obejmuje coraz więcej różnych kanałów. Za pomocą Orchestration Canvas specjaliści ds. marketingu mogą tworzyć adaptacyjne ścieżki oparte na wydarzeniach i zachowaniach klientów, w których podczas interakcji z marką to klienci decydują o tym, jaki będzie następny etap.
· Skuteczna koordynacja wielokanałowa: Wiadomości przesyłane w wielu różnych kanałach mogą być szablonowe, powtarzalne i mało interesujące dla odbiorców, co może pogorszyć relacje z klientem. Orchestration Canvas pomaga specjalistom ds. marketingu w połączeniu wszystkich tożsamości danej osoby z różnych kanałów w jeden spójny profil, co pozwala im lepiej poznać każdego klienta.
· Sprawne i wygodne testowanie obsługi mobilnej: Specjaliści ds. marketingu mogą wykorzystać interfejs typu „przeciągnij i upuść” niewymagający tworzenia kodu do testowania i optymalizacji aplikacji mobilnych. Pozwala on na testowanie wieloma metodami — od prostych testów A/B do złożonych testów wielowariantowych i personalizacji segmentów.
· Zintegrowane środowisko i stos rozwiązań: Specjaliści ds. marketingu mogą ujednolicić dane i aplikacje klientów dzięki zintegrowanemu stosowi rozwiązań Oracle Marketing Cloud, co pomoże wszystkim zespołom zajmującym się obsługą klienta — od marketingu do sprzedaży, handlu i serwisu — zapewnić klientom atrakcyjną, jednolitą i spersonalizowaną obsługę.
Zestaw usług Oracle Marketing Cloud wchodzi w skład większego pakietu usług Oracle Customer Experience Cloud (CX Cloud), zapewniającego pełną obsługę klienta. Pozostałe elementy, to Oracle Commerce, Oracle Configure, Price, and Quote Cloud (Oracle CPQ Cloud), Oracle Sales Cloud, Oracle Service Cloud oraz Oracle Social Cloud.
Nadesłał:
Oracle
|