Oracle ogłosił innowacje w pakiecie Oracle CX Cloud
2015-10-29
Dzięki rozwiązaniom Oracle przedsiębiorstwa mogą zapewnić klientom spersonalizowaną obsługę dostosowaną do specyfiki poszczególnych branż.
Dzięki rozwiązaniom Oracle przedsiębiorstwa mogą zapewnić klientom spersonalizowaną obsługę dostosowaną do specyfiki poszczególnych branż.
Konferencja ORACLE OPENWORLD, San Francisco, 28 października 2015 r. — Nowe rozwiązania branżowe oraz szereg rozszerzeń świadczą o zaangażowaniu firmy Oracle w ciągłe wprowadzanie innowacji w rozwiązaniu Oracle Customer Experience Cloud (Oracle CX Cloud), opartym na najbardziej niezawodnym, kompletnym i innowacyjnym pakiecie aplikacji do obsługi klienta w branży. Przedsiębiorstwa mogą bez problemu korzystać z całego zakresu narzędzi marketingowych, sprzedażowych, usługowych, handlowych i społecznościowych w celu zapewnienia klientom wyjątkowej obsługi i uczynienia z nich ambasadorów marki.
“Aby sprostać wciąż rosnącym oczekiwaniom klientów organizacje ze wszystkich branż muszą być w stanie zapewnić kompletną, innowacyjną ich obsługę we wszystkich kanałach sprzedaży” – powiedział Rondy Ng, Senior VP, Applications Development, Oracle. “Wprowadzając najnowsze rozszerzenia pakietu usług Oracle CX Cloud pomagamy organizacjom zdobywać przewagę konkurencyjną przez budowanie silniejszych więzi z klientami”.
„Różne kanały dystrybucji oraz działy przedsiębiorstw mają do czynienia z coraz większą liczbą źródeł danych oraz większą ilością danych klientów, a firma Oracle wykazała się wyjątkową elastycznością i precyzją, dostosowując się do tempa rozwoju przedsiębiorstw i wymagań poszczególnych działów” — powiedział Sam Stuckal, starszy doradca w CEB TowerGroup. „Rozwiązania do obsługi klienta są oferowane w formie aplikacji w chmurze, ale zintegrowane komponenty sprzedażowe i usługowe sprawiają, że jest to jednolite rozwiązanie, które może być łatwo rozbudowywane zarówno przez partnerów, jak i innych producentów”.
Rozwiązania branżowe Oracle CX Cloud
• Oracle CX Cloud dla branży usług finansowych: udostępnia pełny przegląd informacji o klientach i informacji finansowych, pomagając instytucjom usprawnić obsługę klienta oraz zwiększyć wskaźnik zatrzymania klientów i sprzedaż produktów powiązanych oraz produktów wyższej klasy.
• Oracle CX Cloud dla branży telekomunikacyjnej: wspomagane procesy sprzedaży, analiza danych dotyczących wykorzystania usług i ich kosztów oraz bezproblemowe przejście do działań w zakresie konfiguracji i wyceny umożliwiają usługodawcom personalizację interakcji z klientem i przekształcenie cyfrowej obsługi w wielu kanałach.
• Oracle CX Cloud dla branży zaawansowanych technologii, produkcji przemysłowej i motoryzacyjnej: wstępnie skonfigurowane rozwiązania pomagają przedsiębiorstwom produkcyjnym przyspieszać wprowadzanie innowacji, skuteczniej pozyskiwać i zatrzymywać klientów oraz obniżać koszty operacyjne.
• Oracle CX Cloud dla branży towarów konsumpcyjnych: pomaga planować kategorie i obsługę klienta w środowisku opartym na współpracy, skuteczniej docierać do klienta i sprawniej przeprowadzać inicjatywy sprzedażowe, a także zrozumieć dzisiejszych klientów cyfrowych oraz kontaktować się z nimi w nowy, wyjątkowy sposób.
Oracle Sales Cloud
• Przyspieszony wzrost sprzedaży w kanale dystrybucyjnym: zaawansowane, łatwe w użyciu, konfigurowalne narzędzia do kluczowych procesów biznesowych w ramach zarządzania siecią partnerów — takich jak zarządzanie nowymi transakcjami i samodzielna rejestracja.
• Funkcje branżowe: najnowsza wersja zawiera rozszerzone funkcje opracowane specjalnie dla branży zaawansowanych technologii, produkcji, usług finansowych, towarów konsumpcyjnych i telekomunikacji.
• Sprawniejsze zarządzanie danymi klientów: integracja z Blue Coat zapewnia dodatkową ochronę informacji umożliwiających identyfikację osoby (Personally Identifiable Information — PII).
Oracle Service Cloud
Najnowsza wersja udostępnia Oracle Service Cloud Knowledge Advanced — innowacyjną funkcję, która pomaga przedsiębiorstwom sprawniej zarządzać wiedzą i umożliwia bezproblemową obsługę klienta za pośrednictwem wielu kanałów.
Oracle Commerce Cloud
Nowe funkcje wspomagania sprzedaży, testy A/B oraz możliwość tworzenia list życzeń w portalach społecznościowych umożliwiają szybkie wdrażanie bogatych funkcjonalnie, sprawnie reagujących sklepów internetowych, dostępnych zarówno z komputerów stacjonarnych, jak i urządzeń mobilnych, i to bez ograniczania funkcjonalności oraz możliwości zarządzania marką.
Oracle CPQ Cloud
Nowe moduły cenowe, dynamiczne listy wyboru oraz oferowana w pakiecie integracja z pozostałymi rozwiązaniami z pakietu Oracle CX Cloud pozwalają firmom zwiększyć sprzedaż i marżę, podczas gdy rozszerzona konfiguracja w ramach Oracle Commerce Cloud pomaga im poprawić wyniki sprzedażowe oraz identyfikować właściwe szanse handlowe.
Nadesłał:
Oracle
|
Wasze komentarze (0):
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl