Oracle udostępnił nową wersję pakietu Oracle Retail


2015-01-15
Rozwiązania Oracle i MICROS zwiększają funkcjonalność dla handlu detalicznego, dostępną w instalacjach lokalnych i w chmurze.

Dzięki nowym rozszerzeniom pakietu Oracle Retail 14.1 detaliści mogą uprościć infrastrukturę informatyczną, a jednocześnie umożliwić klientom dokonywanie zakupów w dowolnym miejscu, w modelu zwanym „Commerce Anywhere”. Nowa wersja łączy funkcje rozwiązań Oracle i MICROS, jak również zawiera rozszerzenia oferty rozwiązań Oracle dla handlu detalicznego dostępnych w chmurze.

Rozwiązanie Oracle Retail oferuje nowe możliwości detalistom, którzy starają się wyróżnić na tle konkurencji i spełnić złożone wymagania dzisiejszych klientów:
·  Dzięki nowej funkcji wspierającej optymalne zarządzanie zapasami oraz oferującej nieograniczoną widoczność alejek sklepowych sklepy detaliczne mogą zapewnić klientom możliwość kupowania tego, co chcą, kiedy i jak chcą, udostępniając jednocześnie pracownikom informacje potrzebne do osiągnięcia wysokiej sprzedaży.
·  Rozszerzone funkcje obsługi urządzeń mobilnych oraz lepsza integracja kanałów sprzedaży zapewniają bardziej komfortowe zakupy we wszystkich kanałach i na wszystkich urządzeniach.
·  Uproszczony i intuicyjny interfejs dla użytkowników biznesowych zawiera przepływy pracy oparte na rolach oraz konsole, umożliwiając wykorzystanie najlepszych procedur kontekstowych.
·  Moduł Oracle Retail Predictive Application Server zawiera wbudowane zaawansowane funkcje analityczne, co pozwala usprawnić automatyzację, prognozowanie i optymalizację.
·  Rozszerzona platforma korporacyjna ułatwia detalistom zarządzanie licznymi i szybko ewoluującymi procesami i modelami biznesowymi, jak również rozszerzaniem asortymentu oraz ekspansją na nowe rynki i kanały handlowe dzięki uproszczonej integracji pomiędzy rozwiązaniami Oracle Retail do planowania i Oracle Retail do organizacji sprzedaży.
·  Zaktualizowana została biblioteka Oracle Retail Reference Library zawierająca modele procesów biznesowych, schematy architektury i wiele innych zasobów.
·  Uzupełnienie oferty Oracle Retail o rozwiązania MICROS umożliwia realizację bardziej skutecznych i rentownych strategii handlu w dowolnym miejscu dzięki rozszerzonej funkcjonalności punktów obsługi, modelu działania w chmurze oraz bogatej ofercie rozwiązań do zarządzania relacjami z klientami.
·  Rozwiązania MICROS wniosły do oferty Oracle Retail dodatkowe aplikacje chmurowe do zarządzania zgodnością z polityką marki, zapobiegania stratom, zarządzania zamówieniami, pośrednictwa w realizacji zamówień oraz zarządzania pracownikami.



Nadesłał:

Oracle

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl