Oracle unowocześnia swój chmurowy pakiet Cloud Applications 13


2017-10-04
Oracle poinformował o znacznym rozszerzeniu Oracle Enterprise Resource Planning (ERP) Cloud o nowe rozwiązania dziedzinach oparte na sztucznej inteligencji.

Najnowsze dodatki do systemu Oracle ERP Cloud wchodzą w skład pakietu Oracle Cloud Applications Release 13. Udostępniają one nowoczesne funkcje w zakresie finansów, zakupów, zarządzania portfelem projektów i zarządzania wydajnością przedsiębiorstwa, które umożliwiają przedsiębiorstwom zoptymalizowanie działalności dzięki dostosowywalnym analizom i standaryzacji procesów biznesowych przy jednoczesnym obniżeniu kosztów i ograniczeniu złożoności.

Sztuczna inteligencja
Oracle rozszerzył swoją ofertę aplikacji ERP opartych na sztucznej inteligencji, które pozwalają specjalistom ds. finansów i zakupów usprawnić zarządzanie dostawcami i współpracę z nimi. Nowe funkcje wykorzystujące sztuczną inteligencję optymalizują warunki płatności oferowane dostawcom i usprawniają zarządzanie środkami pieniężnymi. Ponadto pomagają wskazać odpowiednich dostawców dla konkretnych potrzeb biznesowych. 

Finanse 
Ta rodzina aplikacji została zaprojektowana z myślą o przedsiębiorstwach, które chcą prosperować w gospodarce cyfrowej. Udostępnia specjalistom ds. finansów uproszczone procesy i ciągły dostęp do informacji w celu zapewnienia lepszej kontroli i zwiększenia produktywności. Poniżej zostały omówione nowe możliwości rozwiązań z tej rodziny.  

Zakupy
Ta rodzina aplikacji została zaprojektowana z myślą o obniżeniu kosztów i ograniczenia ryzyka w procesach zakupu i rozliczania. Udoskonalenia obejmują usprawnione zarządzanie dostawcami, zakupy w ramach uproszczonych procesów, integrację podpisów elektronicznych i innowacyjne programy zakupowe.

Zarządzanie portfelem projektów
Aplikacje z tej rodziny zapewniają nowe i rozszerzone możliwości ułatwiające kierownikom projektów przydzielanie pracowników do zadań, zaawansowane zarządzanie grantami w ramach wielu źródeł funduszy na szkolnictwo wyższe i sektor publiczny, jak również uproszczone tworzenie projektów.

Zarządzanie wydajnością przedsiębiorstwa  
Wśród nowych dodatków w tej rodzinie aplikacji znajdują się funkcje sprawozdawczości podatkowej, zarządzania rentownością i kosztami, modelowania strategicznego i zarządzania ujawnianiem informacji.

Na podstawie materiałów Oracle Opracował Jan Małachowski


Nadesłał:

Oracle

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl