Personalizacja przyszłością marketingu według 90% specjalistów
Firma Teradata przedstawiła wyniki międzynarodowego badania Teradata 2015 Global Data-Driven Marketing Survey. Badanie to koncentruje się na trendach dotyczących implementacji założeń marketingu opartego na danych oraz powiązanej z takim podejściem wartości biznesowej. Najnowsza analiza stanowi kontynuację badania przeprowadzonego przez firmę Teradata Marketing Applications w połowie 2013 roku i ukazuje znaczne zmiany, jakie zaszły od tego czasu w odniesieniu do budowania wartości biznesowej w oparciu o informacje, zintegrowane platformy marketingowe oraz zorientowane na klienta i poparte danymi strategie działań marketingowych.
Wnioski z badania Teradata 2015 Global Data-Driven Marketing Survey mogą okazać się cenne zarówno dla marketerów, jak i dla kadry zarządzającej. Licząca 28 stron publikacja podsumowująca badanie, a także infografika są bezpłatnie dostępne na witrynie fimy Teradata. Najważniejsze wnioski z badania obejmują:
Marketerzy coraz częściej oczekują dostępu do spersonalizowanych danych
- 90 proc. specjalistów ds. marketingu za priorytet uznaje personalizację działań marketingowych. Marketerzy oczekują przejścia od segmentacji klientów do kontekstowej i prowadzonej w czasie rzeczywistym personalizacji bezpośrednich kontaktów z odbiorcami.
- Niemal dwie trzecie respondentów za kluczowe korzyści wynikające z wykorzystania dostępnych danych w procesach marketingu uznaje możliwość szybszego podejmowania bardziej trafnych decyzji.
- 38 proc. ankietowanych za najpoważniejsze wyzwanie uznaje zwiększenie efektywności pozyskiwania oraz utrzymania klientów. Jako drugie z kolei istotne wyzwanie marketerzy wskazali zapewnienie wsparcia realizacji celów biznesowych (29 proc.). Mianem trzeciego największego wyzwania uznano zapewnienie zgodności z obowiązującymi regulacjami (26 proc.).
Czytaj całość artykułu tutaj: http://www.erp-view.pl/crm/personalizacja_przyszloscia_marketingu_wedlug_90_specjalistow.html
Nadesłał:
openmediagroup
|