Raport Salesforce – jak dostęp do informacji warunkuje wyniki i rozwój firm
Badanie „State od Analytics 2015” przeprowadzone przez Salesforce pokazuje korelację między poziomem wyników firm, a zakresem wykorzystywania przez nie narzędzi analityki biznesowej.
Wyniki firm zależą m.in. od zakresu i sposobu wykorzystania narzędzi analitycznych. Celem raportu „State of Analytics 2015” jest pomoc przedsiębiorcom w odszukaniu wzorców i inspiracji do osiągania sukcesu biznesowego dzięki informacjom wspierającym decyzje. Opracowanie wskazuje, jak w firmach zmieniają się role i funkcje analityki – w których obszarach notuje się wzrost funkcji analitycznych oraz jak organizacje o najlepszych wynikach wykorzystują je w swojej działalności.
O badaniu:
Raport „State of Analytics 2015” powstał dzięki opiniom 2091 menedżerów przedsiębiorstw ze Stanów Zjednoczonych, Kanady, Brazylii, Francji, Niemiec i Wielkiej Brytanii oraz Australii i Japonii. W badaniu wyłoniono trzy grupy przedsiębiorstw: firmy, które wykazują ponadprzeciętne wyniki w porównaniu z konkurentami (tzw. high-performers), firmy o przeciętnych dla swojej branży wynikach (moderate performers) oraz firmy z wynikami gorszymi od średniej (Underperformers). Grupa badanych nie ograniczała się do użytkowników rozwiązań Salesforce.
Podstawowe wnioski
Raport ukazuje rosnącą rolę analityki biznesowej, która obecnie jest już utożsamiana z głównym wsparciem w prowadzeniu działalności biznesowej.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://erp-view.pl/business_intelligence/raport_salesforce_jak_dostep_do_informacji_warunkuje_wyniki_i_rozwoj_firm.html
Nadesłał:
openmediagroup
|