Rekordowe 21% wzrostu sprzedaży Comarch ERP w 2014 roku i ambitne plany na 2015
Chmura, mobilność, Big Data, Społeczności – dla krakowskiego producenta to już nie wyłącznie hasła definiujące światowe trendy, lecz przede wszystkim rzeczywiste źródła wzrostu i umocnionej po raz kolejny w 2014 roku przewagi konkurencyjnej.
Po czterech kwartałach 2014 roku sprzedaż Comarch w segmencie ERP wzrosła o 21% i wyniosła 133,7 mln zł, co stanowi rekordowy wynik w historii.
Tak dynamiczny, jeden z najlepszych od 10 lat wzrost sprzedaży możliwy był dzięki realizowanej konsekwentnie strategii ERP 2.0 opartej o kilka kluczowych założeń: mocny rozwój funkcjonalny rdzennych systemów ERP (np. w takich obszarach jak Business Intelligence, Business Process Management, Produkcja, Retail); rozwój zintegrowanych z tymi systemami aplikacji umożliwiających m. in. sprzedaż w Internecie, grupową pracę na dokumentach i back up baz danych, pracę na urządzeniach mobilnych; możliwość zakupu oprogramowania nie tylko w wersji stacjonarnej lecz także w chmurze. Ważnym elementem zdefiniowanej strategii jest również intensywna i jawna komunikacja z klientami i partnerami, którzy na platformie Społeczność Comarch ERP mogą zgłaszać swoje pomysły na rozwój systemów krakowskiego producenta, których używają do codziennej pracy.
Przyglądając się poszczególnym elementom oferty największą dynamikę sprzedaży osiągnęły najmłodsze i najbardziej innowacyjne produkty: Comarch ERP Altum (+85%), Comarch ERP Mobile (+33%) oraz rozwiązania oferowane w modelu chmury obliczeniowej (+64%) w tym Comarch ERP iFaktury24 (103%). Te wyniki potraktować można jako świadectwo pełnej dojrzałości rynkowej oferowanych przez Comarch nowości.
Czytaj całość artykułu tutaj: http://erp-view.pl/wiadomosci/rekordowe_21_wzrostu_sprzedazy_comarch_erp_w_2014_roku_i_ambitne_plany_na_2015.html
Nadesłał:
openmediagroup
|