Rozszerzenia usług Oracle Sales Cloud pomagają działom sprzedaży zwiększyć przychody


2015-07-28
Nowa wersja wspiera nowoczesną sprzedaż za pomocą rozszerzonych funkcji analitycznych, funkcji zarządzania relacjami z partnerami oraz rozwiązań branżowych.

Aby udostępnić działom sprzedaży nowoczesne procesy, narzędzia, zasoby i informacje potrzebne do zwiększania przychodów, firma Oracle wprowadziła istotne uaktualnienia usług Oracle Sales Cloud. Najnowsza wersja Oracle Sales Cloud, stanowiąca część aplikacji Oracle Cloud (wersja 10), pomaga przedsiębiorstwom zwiększyć sprzedaż i wydajność operacyjną dzięki uproszczonej obsłudze użytkownika, rozszerzonym funkcjom analitycznym, funkcjom zarządzania relacjami z partnerami oraz rozwiązaniom branżowym.  

Sposób, w jaki klienci kontaktują się z działami sprzedaży, szybko się zmienia. Badanie przeprowadzone ostatnio przez CEB pokazało, że 57% procesu zakupu odbywa się jeszcze przed pierwszym kontaktem klienta z działem sprzedaży. W tych nowych warunkach biznesowych przedsiębiorstwa muszą wyposażyć swoje działy sprzedaży w szybkie, łatwe w użyciu i nowoczesne narzędzia, które wspierają produktywność opartą na mobilności, sprzedaż opartą na wiedzy i współpracy oraz energiczne działania na rzecz pozyskiwania zamówień.

Nowa wersja Oracle Sales Cloud pomaga działom sprzedaży zwiększyć prężność działania dzięki usprawnieniu współpracy i procesów decyzyjnych. Nowoczesna, interaktywna konsola udostępnia nowe wstępnie zdefiniowane raporty oraz udoskonalone narzędzia wizualizacyjne, które umożliwiają działom sprzedaży czerpanie informacji i przeprowadzanie analiz w czasie rzeczywistym. Ponadto specjaliści ds. sprzedaży mogą wykorzystać nowe narzędzie Mobile App Designer, opracowane specjalnie z myślą o smartfonach i tabletach, do tworzenia intuicyjnych raportów i konsoli za pomocą funkcji „przeciągnij i upuść”. Aby jeszcze bardziej usprawnić proces sprzedaży, Oracle Sales Cloud umożliwia obecnie partnerom i działom sprzedaży bezpieczną komunikację w sieci Oracle Social Network. Ponadto do funkcji zarządzania relacjami z partnerami w Oracle Sales Cloud dodano zaawansowane funkcje tworzenia raportów, pozwalające na sprawne przeprowadzanie analiz w czasie rzeczywistym.

W celu zapewnienia wydajności i niższych kosztów chmura Oracle Sales Cloud udostępnia obecnie szersze możliwości branżowe dzięki nowym funkcjom przeznaczonym dla branży produkcji, usług finansowych, towarów konsumpcyjnych i telekomunikacji. Za pomocą tych funkcji działy sprzedaży mogą oszczędzić cenny czas, korzystając z zaawansowanej wiedzy branżowej oraz aplikacji zaprojektowanych specjalnie z myślą o ich potrzebach sprzedażowych.

Chmura Oracle Sales Cloud stanowi część rozwiązania Oracle Customer Experience (CX) Cloud, które obejmuje również takie usługi jak Oracle Marketing Cloud, Oracle Social Cloud, Oracle Service Cloud, Oracle Configure, Price and Quote Cloud i Oracle Commerce Cloud.



Nadesłał:

Oracle

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl