Rozwiązanie IFS Customer Engagement wybrane przez Baxi Heating


Rozwiązanie IFS Customer Engagement wybrane przez Baxi Heating
2019-02-07
Baxi Heating Ltd decyduje się na wielokanałowe centrum obsługi klienta firmy IFS, które stanowi opartą na chmurze platformę dla telefonii i kanałów cyfrowych oraz przekształca obsługę klienta.

 IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że Baxi Heating Ltd, brytyjski lider rynku inteligentnych i niskoemisyjnych rozwiązań z zakresu ogrzewania i ciepłej wody wybrał IFS Customer Engagement™ (CE) jako oparte na chmurze, wielokanałowe rozwiązanie do obsługi klientów i kompleksowego zarządzania personelem.

Baxi Heating Ltd reprezentuje dziesięć najbardziej znanych i cenionych marek wysoko wydajnych produktów z dziedziny ogrzewania i ciepłej wody w Wielkiej Brytanii i Irlandii. Każdego dnia Baxi Heating otrzymuje tysiące żądań od swoich klientów, którzy oczekują bezproblemowej komunikacji w różnych kanałach. Aby spełnić oczekiwania klientów, firma musiała scentralizować i zmodernizować swoje centrum obsługi klienta. Dzięki połączeniu CRM z innymi kanałami komunikacji firma może również podnieść wydajność przedstawicieli przy jednoczesnej poprawie jakości obsługi klienta.

Przeczytaj również:

Czytaj całość artykułu tutaj: https://erp-view.pl/crm/28061-rozwiazanie-ifs-customer-engagement-wybrane-przez-baxi-heating.html



Nadesłał:

openmediagroup

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl